Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy oferty z czasem wysyłki 2 dni robocze (większość).
Klient wchodzi w ofertę i widzi deklarowany przez nas czas wysyłki: 2 dni, przewidywany czas dostawy: za 3 dni w punkcie (czyli prawidłowo).
Dodaje produkt do koszyka, kupuje i w zamówieniu widzi informację: przewidywany czas dostawy: pojutrze u Ciebie.
Chciałbym się dowiedzieć jakim cudem skoro na pojutrze zadeklarowaliśmy wysyłkę? Spełnialność deklarowanego czasu wysyłki mamy na poziomie ponad 90%, gdzie przeważnie to zdarzają się opóźnienia, a nie wcześniejsze wysyłki więc skąd klientom wyświetlają się takie brednie? Chciałbym wiedzieć, bo nie jest to pojedynczy przypadek tylko dzieje się to regularnie na różnych produktach i różnych ofertach.
nie mam żadnej, bo nie mam w opcjach tego typu wysyłki i nie mam zamiaru nigdy jej dodawać.
Jedyną opcję jaką udostępniamy to wysyłka w 2 dni robocze
@kroliczajamapl Rozumiem. Proszę jeszcze o informację, w którym miejscu widzisz datę 10.11.2023 jako termin wysyłki?
ko_alka mam nadzieję, że w tym samym miejscu co Pani 🙂
Przedstawiam zrzut ekranu tego absurdu - jest tu widoczne wszystko jak na dłoni.
@kroliczajamapl Dziękuję. Skonsultuję to z odpowiednim zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dzień dobry, wróci Pani kiedyś z odpowiedzią? 🙂
@kroliczajamapl przepraszam, ale nie mamy jeszcze odpowiedzi w tej sprawie.
@kroliczajamapl Przeanalizowaliśmy listę z Twoimi wysyłkami i jest bardzo dużo przykładów, kiedy pomimo deklaracji 2 dni na wysyłkę, paczka została nadana tego samego lub następnego dnia. Nie nadajesz paczek zgodnie z deklaracją, a właściwie wygląda na to, że ustawiłeś deklarację "na zapas", bo właściwie prawie wszystkie paczki wysyłasz wcześniej. Algorytm działa prawidłowo, wylicza czas wysyłki na podstawie historii Twoich nadań.
to, że Allegro i jego algorytmy działają po swojemu to wiadomo. Moje pytanie jest takie - jak ominąć ten wasz wyśmienity algorytm. Chcę żeby czas wysyłki jaki się wyświetla to było 48 godzin, nawet jeśli wysyłam od razu po wpłacie.
@kroliczajamapl Nie ma takiej możliwości. System wylicza czasy dostawy dla wszystkich sprzedających.
dobrze - to teraz trudniejsza kwestia - jak się ma to przyspieszone wyliczanie czasu dostawy do tego, że od 7 dni nie potraficie dogadać się ze swoim podwykonawcą i od 7 dni nikt od nas nie odbiera przesyłek z firmy? Dziś kolejny dzień i znów nie ma po nie kuriera
@kroliczajamapl Przykro mi, że taka sytuacja ma miejsce. W takich przypadkach pozostaje droga reklamacji.
Komu mam reklamować brak profesjonalizmu Allegro? Cała ta sytuacja to wasz śmietnik i wasza odpowiedzialność - pytanie o rekompensatę już wysłałem i tak samo nie mam na nie odpowiedzi, jak na pytania o to kiedy pojawi się kurier
@kroliczajamapl Reklamację można złożyć przez formularz. Jeśli już to zrobiłeś, to poczekaj na odpowiedź.
Czy mogę prosić aby pracownik Allegro wypowiedział się w dyskusji z użytkownikiem MiczaLazarz
?
@kroliczajamapl Tak, poproszę o wypowiedź w dyskusji odpowiedni zespół.
Najlepiej napisz do nos, na nos.
@poli_pap Przewidywany czas dostawy jest wyliczany na podstawie Twoich archiwalnych wysyłek. Jeśli przewidywany czas dostawy wyświetla się na dzień wcześniej, niż zadeklarowany, to oznacza, że nie wysyłasz paczek zgodnie z deklaracją, tylko robisz to szybciej.
Przewidywany czas dostawy ustawiony przez sprzedawcę powinien być czasem maksymalnym na wysłanie przesyłki i taki czas powinien widzieć odbiorca . To że sprzedawcy zapobiegawczo ustawiają dłuższy czas na wysyłkę to nie ich wina tylko systemu ocen za pracę dostawców . Za to że ktoś wysyła wczesniej niz deklaruje powinien być nagradzany a nie jak jest obecnie gdzie to mu wcale nie służy tylko sprawia kłopoty.
przecież jest nagroda. trzeba się napocić do szybszej wysyłki. sport to zdrowie;)
ja dziś wieczorem mam dwa zamówienia. To z opcją wysyłki do 3 dni ma być u klienta w czwartek. To z opcją wysyłki 2 dni ma być u klienta w piątek XD