Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy oferty z czasem wysyłki 2 dni robocze (większość).
Klient wchodzi w ofertę i widzi deklarowany przez nas czas wysyłki: 2 dni, przewidywany czas dostawy: za 3 dni w punkcie (czyli prawidłowo).
Dodaje produkt do koszyka, kupuje i w zamówieniu widzi informację: przewidywany czas dostawy: pojutrze u Ciebie.
Chciałbym się dowiedzieć jakim cudem skoro na pojutrze zadeklarowaliśmy wysyłkę? Spełnialność deklarowanego czasu wysyłki mamy na poziomie ponad 90%, gdzie przeważnie to zdarzają się opóźnienia, a nie wcześniejsze wysyłki więc skąd klientom wyświetlają się takie brednie? Chciałbym wiedzieć, bo nie jest to pojedynczy przypadek tylko dzieje się to regularnie na różnych produktach i różnych ofertach.
@kable-sterownicz "Bez sprzedawców nie będzie Allegro"
Odpowiedź allegro gdyby udzielili jej szczerze bez przejmowania się wizerunkiem - potrzymaj mi piwo. xD
Jest możliwość blokowania informacji o przewidywanym czasie wysyłki w zakładce "Skuteczność wysyłki" Niestety trzeba ja odnawiać co 10 dni. Szkoda bo moglibyśmy móc decydować o tym bezterminowo, wtedy allegro poznało by preferencje sprzedających czyli to czy chcą czy nie chcą by allegro podawało przewidywany czas dostawy wyliczany przez maszynę losującą lub inny debilny system wróżenia z fusów.