anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

przewidywany czas wysyłki

www_puzzla_pl
#9 Pomysłodawca#

Dlaczego nie mogę na stałe wyłączyć tego beznadziejnego systemu przewidywanie czasu wysyłki?
Dlaczego jestem zmuszony co 10 dni to wyłączać?
Czy ktokolwiek oprócz allegro jest z tego zadowolony?
Od czasu działania tego algorytmu czas poświęcony na obsługę wysyłek został zwiększony, a statystyki mi spadły.
I to wszystko za sprawą waszej pomocy....
Pytanie główne: Jak mam na stałe wyłączyć ten **piiip**any system przewidywania czasu wysyłki? (przekleństwo jest tu celowe)!

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@www_puzzla_pl Logując się do naszego portalu, zgadzasz się na zasady jego działania. Nie ma możliwości, aby na stałe wyłączyć przewidywany czas dostawy. 

Natomiast co do przekleństw, każdego obowiązują zasady wypowiedzi na Gadane, również Ciebie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

DiStile
#8 Zapaleniec#

Oburzają was przekleństwa ale źle działający twór jest ok?

Chyba tak samo zacznę traktować waszych użytkowników. 

Wracając do tematu, dlaczego oferty z 2-dniowym terminem wysyłki, z wyłączonym systemem przewidywania czasu wysyłki, zakupione w czwartek zmieniły przewidywany termin nadania z poniedziałku na SOBOTĘ? Moja firma nie pracuje w soboty i nie będzie nadawać przesyłek w weekend. 

Mój magazyn ma ustawione poprawne dni i godziny działania, czyli Pon-Pt.

Co mam zrobić, żebyście przestali wprowadzać kupującego w błąd? Wasze "obietnice" wysyłki w sobotę są niezgodne z moimi deklaracjami. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DiStile W którym miejscu widzisz przewidywany termin nadania? Prawdopodobnie jest to informacja niedostępna dla klienta - sugestia widoczna tylko dla Ciebie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

www_puzzla_pl
#9 Pomysłodawca#

Sorrki, ale to jest gniot, działający na szkodę sprzedających. Proszę mi wskazać punkt regulaminu, w którym przekazuje wam zarządzanie wysyłaniem moich towarów... Chyba coś się komuś pomyliło... 
Z takim nastawieniem to szybciej się doczekacie procesu zborowego do sprzedających niż zrozumienia tego gniota jakim nas obarczyliście.
Nawet w panelu sprzedawcy nie ma prawidłowej informacji o czasie wysyłki, tylko wasze przypuszczenia.  To jest obłęd. Dane do produkcji pochodzą z panelu i czasy wysyłki z panelu determinują kolejność prac. Wasze pomocne dodatki cały system rozwalają i wymagają dużo dodatkowej pracy.
Gratuluje waszego poczucia nieomylności.
Aby podać przykład waszej destrukcyjnej pomocy proszę zobaczyć na zakup 

cfe66951-7060-11ef-9d8c-95ad7724c63a

Fotopuzzle wymagają pracy i nie można ich zrobić dobrze w pośpiechu. Aukcja ma 3 dni na realizację zlecenie. Zlecenie po 19 godzienie 11.09, czy czas na wysyłkę to 3 dni robocze, wychodzi zatem, że powinienem ją wysłać w pn. 16.09. ale w panelu mam piątek 13.09. 
W związku z tym informuje klienta, że przez to,  że zdjęcie otrzymamy dopiero w piątek rano, nie zdążymy z realizacją i wysyłką w piątek. Klient ANULOWAŁ  zamówienie - dziękuje alllegro, wasza pomoc jest nie oceniona. To nie jest jedyny przypadek związany z waszymi przewidywaniami.
Jeszcze raz proszę o punkt regulaminu wskazujący, że to wy ustalacie ile mamy czasu na wysyłkę.
Pozdrawiam i życzę równie udanego dnia
Grzegorz Borys
oznacz moderatorów

DiStile
#8 Zapaleniec#

W tym miejscu co zawsze, gdzie niby sprzedawca ma widzieć "czas na wysłanie"?

Dane dostawy

 

czas na wysłanie

 

do sob., 14 wrz 2024, 05:59

przewidywany czas dostawy

 

wt., 17 wrz 2024

 

Numer zamówienia

6c1a5960-7077-11ef-bc44-030943d91d1f

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DiStile Czyli - jak pisałam wyżej - jest to sugestia dla Ciebie, której nie widzi klient. Możesz z niej skorzystać lub nie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

www_puzzla_pl
#9 Pomysłodawca#

Ja mam dziwne wrażenie, że wy próbujecie ze sprzedawcy zrobić głupka. Mówimy wam, że to źle działa i nam przeszkadza, a wy na to, ze jest super. 

oznacz moderatorów

seeyougame
#9 Pomysłodawca#

Dla mnie jest super, a nie jestem pracownikiem Allegro (na szczęście albo niestety xD).

Wystarczy zrozumieć jedno słowo klucz: przewidywany

Poza tym to jest informacja dla Ciebie, która z tego co zrozumiałem, na nic nie wpływa. Więc wystarczy to olać? To tak jak z różnymi stronami w internecie. Wielu nie oglądasz, wiele z pewnością z chęcią byś zamknął, ale czy tak naprawdę wpływa to na Twoje codzienne funkcjonowanie? Wnosisz o ich zamknięcie, czy je po prostu olewasz?

oznacz moderatorów

DiStile
#8 Zapaleniec#

Upsss... Niestety wpływa.

oznacz moderatorów

www_puzzla_pl
#9 Pomysłodawca#

Napisał byś, dlaczego Twoim zdaniem jest super?
Jakoś nie mogę sobie wyobrazić zadowolonego sprzedawcy za którego ktoś decyduje  kiedy wysłać przesyłkę.
Pewnie sprzedajesz towary z półki i zwyczajnie jest Ci to obojętne.
Obawiam się, że nie rozumiesz nawet problemu.
Twój przykład... zupełnie jest nie do porównania i tylko potwierdza, że nie wiesz o czym piszesz. 

oznacz moderatorów

DiStile
#8 Zapaleniec#

No to proszę sugerować wysyłkę w poniedziałek a nie sobotę. Dodatkowo o normalnej godzinie a nie o 5.59

No i nie jest to sugestia - przecież, w przypadku nie wysłania przesyłki w tym sobotnim terminie, kupujący otrzymuje maila o opóźnieniu w realizacji zamówienia. 

Ale oczywiście to nie wasz problem, to tylko my musimy odpowiadać na stosy zapytań  zdezorientowanych kupujących, borykać się z anulacjami i rezygnacjami.

Dziękuję za sugestie, możecie ją sobie zatrzymać. 

oznacz moderatorów