anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

przy ofercie z rabatem 20% na drugi przedmiot

MAMY ROZWIĄZANIE!
ArekKarp
#10 Popularyzator#

Przy ofercie 20 % na drugi przedmiot klient skarży się, że nie ma zniżki jak dodaje następny towar. Jest to już kolejny kupująIMG_2497.pngcy, mający z tym problem

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ArekKarp Proszę, podaj mi numer tej oferty. Sprawdzę to. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ArekKarp
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@ArekKarp Dziala zniżka  a jak on to robi, do koszyka i płaci?

LEW433_0-1721284869712.png

 

oznacz moderatorów
ArekKarp
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów
ArekKarp
#10 Popularyzator#

zakupił 2 bransoletki i zapłacił

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@ArekKarp u mnie też działa ale trzeba przez koszyk kupować chociaż przez kup i zapłać też wskakuje rabat

oznacz moderatorów
Halfrunt
#19 Nestor#

@ArekKarp Bo kupował z konta firmowego, a tam rabat nie działa.

Zapewne oglądał będąc zalogowanym na koncie firmowym z widokiem konsumenckim - wtedy rabat jest widoczny, natomiast kupując już z konta firmowego te rabaty nie działają (dla firm ustawiony masz 15% od 5 sztuki)

oznacz moderatorów
ArekKarp
#10 Popularyzator#

Usunęłam rabaty dla klientów hurtowych i tak nikt z tego nie korzystał 

oznacz moderatorów