anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy stan POWYSTAWOWY a PO ZWROCIE się czymś różni według Allegro? Otóż tak....

ploma
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Jak w temacie...

Zaczęliśmy używać kategorii PO ZWROCIE. Myślę, że jak towar posiada ślady użytkowania i piszemy o tym, to wybieramy kategorię UŻYWANY lub PO ZWROCIE (konsumenckim)

I oto dowiedzieliśmy się, otrzymując OSTRZEŻENIE i zamykając naszą aukcje, że ...

Wskazana wartość parametru “Stan” w Twojej ofercie nie pokrywała się z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu.
Z opisu produktu wynika, że produkt jest uszkodzony. 
Zgodnie z regulaminem (załącznik nr 2, artykuł 1, punkt 1.4) wartość parametru "Stan" powinna być zgodna ze stanem faktycznym przedmiotu. W ofercie ten parametr nie pokrywał się z dalszym opisem oferty.

Stan: po zwrocie

WADY: 

  • Myszka działa TYLKO PRZEWODOWO - nadajnik jest w zestawie ale nie chce połączyć się z myszką

Tylko że, NIGDZIE w regulaminie nie ma słowa że produkt PO ZWROCIE nie może być uszkodzony. Nie ma z tym problemu (przynajmniej nie mieliśmy) jeżeli chodzi o kategorię POWYSTAWOWY.

załącznik nr 2, artykuł 1, punkt 1.4) wartość parametru "Stan

Po zwrocie -oznacza Towar, który może nie mieć oryginalnego opakowania lub opakowania ochronnego lub może znajdować się w oryginalnym opakowaniu, które nie jest zapieczętowane lub może posiadać opakowanie zastępcze. Towar może posiadać jedynie drobne ślady wynikające z ewentualnego przepakowania lub krótkiego czasu używania. Towar zawiera oryginalne akcesoria.

 W przypadku używany jest to wyjaśnione:

Używany - oznacza Towar, który był wcześniej używany, mogący nosić ślady zużycia, ale jest w pełni sprawny i działa zgodnie z przeznaczeniem

Oczywiście otrzymałem odpowiedź - prawie miesiąc temu:

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

Państwa sprawę skierowałam do dedykowanego działu w celu dodatkowej weryfikacji, gdy uzyskam odpowiedź wrócę z informacją w kolejnej wiadomości.

Pozdrawiam
// Natalia ......
Zespół Allegro

I zero odpowiedzi, ustosunkowania się, wyjaśnienia. Statystyki oczywiście zaniżone. Dla Allegro nie ma tematu.

Czy ktoś z moderatorów może to wyjaśnić?

 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ploma W imieniu całego zespołu przepraszam Cię za tę sytuację. Przekazałam już prośbę o pilne udzielenie Ci odpowiedzi w zgłoszeniu. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ploma
#10 Popularyzator#

Bardzo dziękuję.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ploma Czy możesz wskazać numer zgłoszenia, o którym piszesz? Niestety nie udało mi się go odnaleźć. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ploma
#10 Popularyzator#

Odpowiedź na zgłoszenie nr "42963037" [ ref:!00D240aE05.!500Ti0C03s0:ref ]

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ploma Dziękuję, już się tym zajmuję. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów