Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
0cfedbd0-b908-11ee-a573-a9f25f2d9112
Klientka złożyła zamówienie 22 sty 2024, do dziś nie było z nią żadnego kontaktu, mailowego, telefonicznego. Zamówienie anulowaliśmy. Dziś Klientka dzwoni do naszego sklepu, że właśnie na poczcie opłaciła zamówienie szybkim przelewem. Czy można je przywrócić?
@aurea_shop Cześć. 🙂 Klientka wybrała płatność przelewem tradycyjnym, zatem ma 14 dni na opłacenie zamówienia. W jaki sposób anulowaliście zamówienie?
Nie pamiętam co zaznaczyliśmy w powodzie anulowania, zostało to przyjęte, zwrócono nam prowizję. Dzwoniliśmy i pisaliśmy do Klientki, (jakby się zapadła pod ziemię) a dziś dzwoni, że zapłaciła.
@aurea_shop Oki, czyli chodzi o prowizję. Kiedy dostaniecie środki za tę sprzedaż, to po prostu nadajcie paczkę i dajcie nam też znać przez formularz kontaktowy (https://allegro.pl/pomoc/kontakt), że do sprzedaży jednak doszło i naliczymy prowizję na nowo.
Dziękujemy 🤗