anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przywrócenie anulowanego zamówienia

aurea_shop
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_

0cfedbd0-b908-11ee-a573-a9f25f2d9112

Klientka złożyła zamówienie 22 sty 2024, do dziś nie było z nią żadnego kontaktu, mailowego, telefonicznego. Zamówienie anulowaliśmy. Dziś Klientka dzwoni do naszego sklepu, że właśnie na poczcie opłaciła zamówienie szybkim przelewem. Czy można je przywrócić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@aurea_shop Cześć. 🙂 Klientka wybrała płatność przelewem tradycyjnym, zatem ma 14 dni na opłacenie zamówienia. W jaki sposób anulowaliście zamówienie? 

oznacz moderatorów

aurea_shop
#9 Pomysłodawca#

ko_alka

Nie pamiętam co zaznaczyliśmy w powodzie anulowania, zostało to przyjęte, zwrócono nam prowizję. Dzwoniliśmy i pisaliśmy do Klientki, (jakby się zapadła pod ziemię) a dziś dzwoni, że zapłaciła.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@aurea_shop Oki, czyli chodzi o prowizję. Kiedy dostaniecie środki za tę sprzedaż, to po prostu nadajcie paczkę i dajcie nam też znać przez formularz kontaktowy (https://allegro.pl/pomoc/kontakt), że do sprzedaży jednak doszło i naliczymy prowizję na nowo. 

oznacz moderatorów

aurea_shop
#9 Pomysłodawca#

Dziękujemy 🤗

oznacz moderatorów