anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przyznana rekompensata a proces reklamacji jeszcze się nie zakończył

RR100RR
#9 Pomysłodawca#

Witam.Postaram się skrócić. Kupujący zgłasza reklamację.Nie wysyła jednak towaru.Po 2 miesiącach zakłada dyskusję ponieważ odrzucam reklamację z powodu nie odesłania przedmiotu. Allegro protect w każdej wiadomości (standardowo) podkreśla że można zwrócić się po zwrot kosztów przedmiotu. Po moim odrzuceniu reklamacji kupujący dostaje uwaga 10x wartość  reklamowanego przedmiotu.Dlaczego x10 ? Ponieważ reklamował (nieprawidłowo bo nie wysłał przedmiotu) małą część zamówienia a dostał za główny przedmiot (pompa ciepła) o której nie było  w ogóle mowy. Nie musze chyba dodawać że allegro dopisało kilka tys do salda rozliczeń sprzedającego . Kupujący po decyzji o  otrzymaniu kasy wysłał sporny przedmiot więc proces reklamacji się jeszcze nie skończył ale kasę za ten przedmiot oraz "premię" już ma .Czy ja śnię czy tu pracują totalni amatorzy?

oznacz moderatorów
126 ODPOWIEDZI 126

RR100RR
#9 Pomysłodawca#

 Fakt mój błąd spowodowany wiara że klient sam przypilnuje i odeśle towar  bo skoro zepsuty to trzeba wysłać.Tylko ... on jak założył dyskusję 2 miesiące pózniej to nie znając zasad  stwierdził że w sierpniu nic nie reklamował. Tu kopia z dyskusji

 Kupujący cyt "Nie zgłaszałem żadnej reklamacji. Napisałem jedynie do sprzedającego, że pompa raz się włącza a raz nie. Następnie pompa nie była używana". 

To jak nie zgłaszał reklamacji jak sam stwierdził to  historia o niedotrzymaniu terminu z mojej strony upada. Drugi raz w listopadzie wysłał ten przedmiot(ale jak już otrzymał pieniądze z AP  a ja mu odesłałem naprawiony więc tematu reklamacji nie ma .

Poza tym nie założyłem tego wątku w sprawie reklamacji (to jest  watek inicjujący główne zdarzenie)  tylko w sprawie oszustwa jakiego dokonał kupujący  w  stosunku do Allegro podając fikcyjną kwotę roszczenia .AP mu wypłaciło mimo że ostrzegałem w czym rzecz i w dyskusji i  bezpośrednio do AP . Wychodzi na to że oni tam najpierw robią a potem myślą co jest zgrozą przynajmniej dla mnie  który wystawia tutaj przedmioty po kilkadziesiąt tys gdzie zestaw składa się np ze skimera za 200 zł w basenie za 30 tys. Przypominam to dla porządku.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@RR100RR czyli kupujący ma sprawny przedmiot zakupu i zwrot kasy za całe zamówienie? Przypomnij mi kto zapłacił finalnie za protecta?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@az1rael zapłacił sprzedający, ale Allegro przyznało się do błędu i próbują odzyskać kasę od kupującego 😁

oznacz moderatorów

RR100RR
#9 Pomysłodawca#

Zostałem obciążony ale nie  zapłaciłem tylko dlatego że nie prowadze o tej porze roku DG .Gdyby były obroty  na koncie  to...  wiadomo co by było.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@KOGIEL_T pobożne życzenia nie do ściągnięcia z kupującego 

oznacz moderatorów

RR100RR
#9 Pomysłodawca#

Coś w tym może być bo AP mnie bombarduje o kopię paragonu żeby ustalić  prawdziwą kwotę roszczenia  ale ja tego nigdy nie robiłem i mam z tym problem mimo instrukcji kasy .Pisze im że kwota już jest nie ważna bo kupujący ma 100% sprawnego zamówienia u siebie (wczoraj w dyskusji to potwierdził)  więc jedyna kwota jaką ma zwrócić to 100% tego co dostał z AP. Problem jest w tym że ja AP pisze już 8 maila o tym że mają prosić o zwrot 100% a tam ktoś pisze mi po 8 mailach "Na jakiej podstawie stwierdził Pan, że kwota towaru reklamowanego przez klienta nie jest już ważna?" i tak w koło wojtek. Załamać się można.

oznacz moderatorów

RR100RR
#9 Pomysłodawca#

Ma sprawny przedmiot.I był sprawny ale już nie chcę tego rozwijać bo nie mam dowodów(oprócz ewidentnego rozbierania urządzenia przez kupującego) tylko przypuszczenia.Powinni cała kasę oddać  bez rozstrzygania ile oddać a ile zostawić.

oznacz moderatorów