Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To chyba jakiś żart, bo nie sądzę by ktoś konsekwentnie w to brnął, ale może się mylę.
Najpierw pytanie klienta, a to o kolor produktu, a to o możliwość zmiany parametru rozmiaru, ustalone - dochodzi do zawarcia umowy kupna-sprzedaży. Następnie zakup anulowany, a po kolejnych dwudziestu kilku minutach, otrzymuje email od kupującego, który potwierdza że chce produkt o zmienionych parametrach.
Na moją informację o niemożności realizacji anulowanego przez klienta zamówienia, ten potwierdza, że zgłosił do allegro anulowanie. Po co więc wysyła maila z prośbą o realizację i zmianę parametrów produktu?
Moim zdaniem to próba wyłudzenia. Mieliście takie sytuacje?, może to jakiś nowy sposób?
@TATLOK A nowej sztuki nie może zakupić ?Kupujący dzisiaj mają "dziwne " pomysły.
@LEW433 może kupić, ale nie chce bo zrezygnował, on myślał, że się nie zorientuje iż anulował zakup i wyślę towar po zwrocie kasy.
@TATLOK Nie wiem czy On sadził że to może się udać.
Na czym miałoby tu polegać wyłudzenie? Nie zapłacił, to nie wysyłasz. Zapłacił, to wysyłasz