Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ok, klient sie pyta więc odpowiadam....Terminowo...
Dobrze że zauważyłem że sie cenzura włączyła...
Takie pytanie, czy moja odpowiedź poszła do klienta czy znowu nagle sie okaże że mi terminowośc odpowiedzi przez waszą cenzurę spadnie ?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@eightbitclone2 Cześć. Ta wiadomość zostanie zweryfikowana, a po pozytywnej weryfikacji zostanie przesłana do kupującego.
OK a jak nie zostanie zweryfikowana pozytywnie to co sie stanie ? Będe miał zaliczoną odpowiedz w terminie czy nie ? Czy chociaż jakieś powiadomienie że zablokowaliśmy twoja wiadomość do klienta ?
@eightbitclone2 Wiadomość została już pozytywnie zweryfikowana. Gdyby tak się nie stało, powiadomienie jest wysyłane. Jeśli chodzi o Jakość sprzedaży, to brany pod uwagę jest czas utworzenia wiadomości, a nie czas jej realnego wysłania (po weryfikacji). 🙂