anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytanie odnośnie powrót paczki jaką wysłałem.

MAMY ROZWIĄZANIE!
edos_2007
#9 Pomysłodawca#

Pierwszy raz zdarzyło mi się iż kupujący nie odebrał paczki tylko została mi zwrócona.

Więc mam pytanie jak się ma do powtórnego wysłania paczki - czy poniosę jakieś koszty w związku z odbiorem lub ponownym wysłaniem. Kupujący kupował bez smart-a.

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30
LEW433
#21 Demiurg#

Koszty są zawsze, pytanie co dalej z przesyłka? koszty odesłania są po stronie kupującego jak odstąpi od umowy zakupu to zawracasz mu koszt zakupu +koszt najtańszej wysyłki w danej ofercie, chce powtórnej wysyłki musi za nią zapłacić. Na ten moment to towar nadal należy do niego.

oznacz moderatorów
edos_2007
#9 Pomysłodawca#

LEW433 - "koszty odesłania są po stronie kupującego" - czyli mam rozumieć iż musi jeszcze raz opłacić 9,99 za paczkomat jeśli będzie chciał by mu wysłał ponownie?

 "jak odstąpi od umowy zakupu to zawracasz mu koszt zakupu +koszt najtańszej wysyłki" - a co z prowizają?

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@edos_2007 Nie odebrał paczki, to zapytaj się czy chce ją, czy nie > jak chce, to niech opłaci ponowna wysyłkę > jak nie to zwróć mu wartość przedmiotu minus koszt przesyłki powrotnej, którą Ty musisz pokryć przy odbiorze paczki

Nie odebrał przesyłki czyli to kupujący nie wywiązał się z zawartej umowy.

Niektórzy jak zwykle piszą bzdury, aby tylko zaliczyć kolejny wpis na AG

oznacz moderatorów
edos_2007
#9 Pomysłodawca#

Ziolko39 - z tego co piszesz to jeśli będzie chciał by mu odesłać to będzie musiał zapłacić za kolejną wysyłkę plus zwrot dla mnie za odebranie przesyłki czyli 2 x 9,99 - dobrze to rozumuje?

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@edos_2007 Tak. 

oznacz moderatorów
edos_2007
#9 Pomysłodawca#
  1. A co się stanie jeśli ja też jej nie odbiorę?
oznacz moderatorów
AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@edos_2007 po pierwsze ceny paczkomatów uległy zmiana kilka dni temu gdzie 9.99zł zmieniło się na 10.95zł

Rozwiązanie Twojego problemu jest proste, dzwonisz do Kupującego z informacją że paczka wróciła i pytasz się czy ponownie masz ja nadać za dodatkową opłatą  czy rezygnuje z zakupu. Ponowną wysyłkę robię zawsze w standardowej cenie tyle ile kasuje kurier i proszę wpłatę na konto co daje mi gwarancje że sytuacja znów się nie powtórzy.

oznacz moderatorów
edos_2007
#9 Pomysłodawca#

AR_Auto_Czesci - to bardzo dziwne "po pierwsze ceny paczkomatów uległy zmiana kilka dni temu gdzie 9.99zł zmieniło się na 10.95zł" bo wczoraj wysyłałem 2 paczki po 9,99 zł!

oznacz moderatorów
AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@edos_2007 sprzedajesz na koncie prywatnym czy firmowym ?

oznacz moderatorów
edos_2007
#9 Pomysłodawca#

AR_Auto_Czesci - konto prywatne.

oznacz moderatorów
edos_2007
#9 Pomysłodawca#

AR_Auto_Czesci - jeszcze jedna sprawa -  "Ponowną wysyłkę robię zawsze w standardowej cenie tyle ile kasuje kurier' - czyli standardowa przesyłka w inpost to koszt 16,99?

oznacz moderatorów
edos_2007
#9 Pomysłodawca#

AR_Auto_Czesci - Ceny za przesyłki w ramach Allegro Smart! pozostaną bez zmian.

oznacz moderatorów
cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Nie wprowadzaj w błąd. Żadnych telefonów, jedynie komunikacja poprzez centrum wiadomości Allegro. W razie czego będzie podkładka, a w innym razie może być słowo przeciw słowu. Jak udowodnisz że to Ty masz rację?

oznacz moderatorów
edos_2007
#9 Pomysłodawca#

cztery_bez_atu - nie rozumiem o czym piszesz? Przecież wszystko jest proste jak "drut". Kupujący nie odebrał paczki, a z tego co czytałem ja też nie mam obowiązku odbierać. Chyba bardziej powinno zależeć kupującemu na przesyłce jak sprzedającemu.

oznacz moderatorów
cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Wszystko jest proste pomiędzy uczciwymi stronami kontraktu do kiedy się nie skomplikuje. Jak udowodnisz kupującemu że w rozmowie telefonicznej poprosił o powtórne wysłanie lub o nie wysyłanie?  Czaisz?

oznacz moderatorów
edos_2007
#9 Pomysłodawca#

cztery_bez_atu - heh. A ty czaisz że jeśli chce powtórnej wysyłki to musi dokonać wpłaty 9,99 za to że odbiorę paczkę i 16,99 jeśli będzie chciał bym mu wysłał ponownie.

Jeśli będzie chciał zwrotu kasy to mu oddam potrącając odbiór paczki 9,99 plus prowizja i będzie musiał podać numer konta do oddania kasy. Więc czy napisze czy uzgodni telefonicznie to nie ma żadnego znaczenia bo tak czy siak będzie musiał podać dane do zwrotu lub dokonać kolejnej wpłaty.

oznacz moderatorów
cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Lubisz motać sobie samodzielnie kłopoty? Twój cyrk, twoje małpy. Wolno Ci.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

jeśli wysłałeś jako firma to jesteś w plecy wartość towaru bo odpowiadasz za paczkę do momentu doręczenia jeśli sprzedałeś i wysłałeś jako prywatny sprzedający to odpowiadasz za paczkę do momentu wydania przewoźnikowi czyli kupujący niech se szuka w magazynie rzeczy niedoręczalnych u przewoźnika

oznacz moderatorów
edos_2007
#9 Pomysłodawca#

az1rael - wysłałem jako prywatny sprzedawca. W takim przypadku ja też nie mam obowiązku odebrać ?

oznacz moderatorów