Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przypadek z dzisiaj - kupujący zgłasza zwrot 2 z 3 rzeczy, oczywiście klasycznie wyłudza darmową przesyłkę smart do zakupu za 20zł. Zamówienie na paragon.
Otwiera dyskusję z powodem "brakujący element" i żąda wystawienia faktury na tę 1 z 3 rzeczy, którą sobie zostawił.
Gdyby kupił od razu na fakturę, to nie miałby prawa zwrotu, a tak kupił na paragon, zgłasza zwrot konsumencki i myśli, że może teraz żądać faktury.
Skończy się pewnie negatywem, ale nie będę się w takie coś bawił 😄
Wystaw mu fakturę korygującą na ten zwrócony towar.🤣
W jaki sposób skoro zakup nie był na fakturę ?
@foto-hurtownia Oczywiście masz rację, w tej sytuacji należy spuścić buraka na drzewo. Możesz mu dyplomatycznie napisać, że nie ma prawa domagać się od Ciebie łamania przepisów skarbowych.
Swoją drogą, jak smutne trzeba mieć życie, żeby poświęcać tyle czasu na próbę "zaoszczędzenia" niecałych 5 zł.
Tu tylko faktura do paragonu ale pewnie klient liczy, że jakimś cudem pojawi się tam NIP 😏
@Client:44052296 Nie ma takiej możliwości. Nawet w każdym sklepie stacjonarnym wisi informacja, że chęć otrzymania faktury należy zgłosić PRZED zakupem.