Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam. Klien zglosil zwrot i zostal doreczony. Zostal mu zrobiony zwrot kwoty lecz nie wiedzialam i nie zauwazylam ze klient w jednym zamowienieu mial dwie te same pozycje. Zglosil z jednej a ja odruchowo zrobilam zwrot z tej drugiej. Z tego powodu caly czas widnieje jako doreczony i nie ma zwrotu prowizji za zwrot. Czy mozna to jakosc uaktualnic aby bylo dobrze.
Zamowienie nr 2bac74b0-f035-11ef-b1a4-3140a507968b
Zwrot nr MZX5/2025
Nr zwrotu 17e51d49-facf-11ef-85c4-2fb1b472824b
@kadus_ms_fb dzień dobry! Sprawdziliśmy to i wszystko jest okej, wniosek o rabat jest w trakcie weryfikacji i dzisiaj wieczorem powinnaś go otrzymać. Gdyby z jakiegoś powodu tak się nie stało, to odwołaj się proszę za pomocą tego formularza.