Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Podczas generowania przesyłki dla zamówienia pojawia się błąd "Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika".
Po kontakcie z supportem okazuje się, że Kupujący wprowadził numer telefonu stacjonarnego.
Dlaczego w takim razie komunikat nie odnosi się do tego problemu i dlaczego serwis w ogóle pozwala na wprowadzanie numeru stacjonarnego dla np. paczkomatów ?
W przypadku Miniprzesyłka numer telefonu nie jest do niczego potrzebny. Zatem dlaczego nie można nadać przesyłki z wpisanym numerem stacjonarnym ?
Komunikaty o błędach powinny być jasne i wskazywać na problem, a nie wymagać - w takich przypadkach jak numer telefonu - kontaktu z supportem...
Pozwala i pisane były tu takie problemy ale niestety nie da się albo...