anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

reklamacja, klient nie odeśle towaru

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Klient zgłasza reklamację, reklamacja rozpatrzona bez odsyłania towaru na podstawie przesłanego filmu. Produkt faktycznie nie działa- dosłaliśmy nowy.

Po odebraniu przesyłki klient zgłasza, że nowy produkt ma dokładnie taką samą wadę jak ten pierwszy.

Sytuacja wybitnie dziwna, bo reklamacje tego produktu zdarzają się może 1 na 1000 sprzedanych.

Prosimy o odesłanie obydwu.

Klient twierdzi, że ma tylko jeden bo drugi już wyrzucił. Znając zwyczaje panujące na Allegro to nie chce mi się w tę wersję wierzyć.

 

Bardziej doświadczeni sprzedawcy- co radzicie?

 

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

moderatorki, co radzicie?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Ziolko39
#21 Demiurg#

@starling_shop Trudno, jesteś w plecy > sam się wkopałeś, rozpatrując pierwszą reklamację bez odsyłania > teraz nie udowodnisz, że nie wyrzucił > I to nieważne czy wierzysz czy nie > przyjmij zwrot drugiej rzeczy i wtedy rozpatrz reklamację > a dalej to już zależy tylko od Ciebie

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

@Ziolko39 czy klient w takiej sytuacji nie ma obowiązku odesłania obydwu produktów, które dostał skoro obydwa ponoć nie działają?

 

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@starling_shop Pierwszy produkt zareklamował > mogłeś zażądać odesłania > ale rozpatrzyłeś bez odsyłania, wysłałeś drugi > klient mógł uznać, że skoro nie żądałeś odesłania to wyrzuci > czy tak zrobił czy nie? > nie udowodnisz

Teraz zareklamował drugi > każ odesłać

Poprośmy moderatorki o opinię >  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@starling_shop Możesz się domagać odesłania towaru, który jest reklamowany. Nie znamy stanowiska kupującego w tej sprawie. Pamiętaj, że jeśli rozpocznie on dyskusję, będziesz musiał przesłać wyjaśnienia.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:110103003
#7 Wielbiciel#

@starling_shop Reklamowany produkt to reklamowany produkt, a nie zestaw dwóch produktów. Naprawdę myślałaś, że dostaniesz od kupującego drugi produkt za darmo? No sama pomyśl, jak іdіotycznie to brzmi.

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

@Client:110103003 Jakie za darmo? O czym Ty mówisz? Klient mi niczego nie daje.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@starling_shop pierwsza reklamacja została zamknięta. Nie dziwie sie że kupujący wyrzucił uszkodzony produkt - sam bym tak zrobił bo poco go trzymac po reklamacji ?????

Jeśłi chodzi o drugą - cóż należy ją rozpatrzeć. Można żądać odesłania co najwyżej jednego produktu

oznacz moderatorów