Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co można zrobić w przypadku nienależytego wykonania usługi w postaci dostarczenia z opóźnieniem przesyłek paczkomatowych w ramach Smarta?
Zgodnie z informacjami w pomocy, złożyłem reklamację w InPoście. Ten wyłgał się formułką, że przesyłki były opóźnione „z powodu błędu operacyjnego” i że zostały nadane w ramach Smarta, więc Operator nie pobrał od Nadawcy opłaty za usługę.
Jak wiadomo, nie do końca jest to prawda. Formalnie InPost nie pobrał od nas wprost opłaty, ale wiadomo, że partycypujemy w kosztach wysyłek Smart. Normalnie bym to odpuścił (choć dotyczy to kilkudziesięciu przesyłek, problemów z Kupującymi, obniżonej jakości i zaufania do Sprzedającego itd.), ale w sytuacji, gdy Allegro nieubłaganie wyciska i wymaga od nas spełnienia każdego wymogu, postanowiłem nie odpuszczać.
Czy jest jakaś procedura dalszej reklamacji? W InPoście droga się wyczerpała, jak mniemam.
Tak, Allegro jest stroną.
No, Allegro jest stroną (formalnym płatnikiem), ale Sprzedający (my) też jest stroną (Nadawcą).
Tak ale Allegro może składać reklamację do InPostu i z pewnością ma "większe" narzędzia.😁
No, w porządku, ale czy jest jakaś procedura dla Sprzedającego, żeby odzyskać chociaż tę część naszego udziału w takiej nienależycie wykonanej usłudze dostawy?
Czy ktoś coś podobnego przeszedł?
@InPost Co to jest "błąd operacyjny" ??? Czy to oznacza że po prostu nawaliliście?
My złożyliśmy reklamacje za opóźnienia przesyłek po długim weekendzie sierpniowym (po 15.08.2022). Inpost miał wtedy 2-3 dni opóźnień. Inpost deklaruje doręczenie na kolejny dzień po nadaniu jeżeli chodzi o przesyłki smart. Reklamację zgłosiliśmy nie do Inpostu lecz do Allegro z roszczeniem zwrotu wszystkich dopłat jakie ponieśliśmy do Smarta na wszystkie opóźnione przesyłki jak również zwrotu kosztów paczek gdzie klienci nie korzystali ze smarta. Trochę pracy to wymagało. Jak na razie czekamy na odpowiedź.
@wypad_com_pl Ale w jaki sposób? Po prostu mailowo?
Przez Allegro Pomoc dla Sprzedających.
I wybierasz potrzebuje dodatkowej pomocy.
wypad_com_pl - deklaracja nie ma nic wspólnego z regulaminem InPost. A ten wyraźnie wskazuje - czas dostawy do 2 dni robocze. I wszelkie reklamacje z tego tytułu, zapewnienia Allegro - w tej sytuacji są nieważne. Allegro może sobie wypisywać co chce - a regulamin przewoźnika jest inny.
@Totulo inpost miał rację
nie jesteś stroną umowy
za wykonanie zgodnie z umową wysyłek z przydomkiem allegro i smart
odpowiada wobec Ciebie allegro
i tam składaj reklamację
@Nestor ale InPost nie twierdził, że nie jestem stroną umowy. Zresztą jestem, bo to jest umowa trójstronna - Nadawca, Adresat, Płatnik.