Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Artur-ASZA To nie są żadne kpiny, Allegro ma rację. Każdy towar można reklamować ze względu na wady i niezgodności z opisem. Dotyczy to także osób prywatnych. To nie jest zwrot bez podania przyczyny. Reklamację z rękojmi musisz rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Tobie się wydaj, że kosmetyki nie podlegają rękojmi? Jesteś w błędzie.
Jeżeli już jest otwarta Dyskusja, lepiej przyjmij ten towar i jeżeli kupujący ma choć trochę racji, oddaj wszystkie koszty, także koszt odesłania. W przeciwnym razie klient może wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a wtedy Allegro może żądać od Ciebie zwrotu kosztów, może też zablokować Ci konto. Tym bardziej, że zachodzi podejrzenie handlu podróbkami.
Żadne podejrzenie, to są oryginalne kosmetyki i myślę że 100% zadowolonych klientów to wszystko wyjaśnia, .
@Artur-ASZA Możesz odrzucić reklamację, rozpatrzyć musisz(takie prawo), pamiętaj że tu opisywane różne rzeczy, jak nie podejmiesz decyzji klient złoży wniosek do POK i jak otrzyma rekompensatę, mogą zablokować Ci konto.
@Artur-ASZA tak jak pisze Paint_Box ma prawo do reklamacji. Jeżeli masz mocne dowody na oryginalność tego podkładu to możesz reklamacje odrzucić. Tym bardziej jeżeli już wcześniej sprzedawałeś ten produkt i nikt nie zgłaszał problemu. Najwyżej przyjmij reklamacje i też możesz ją zareklamuj u Twojego sprzedawcy.
A czy są jakieś druczki do reklamacji? Więc co powinienem przyjąć podkład i napisać kobiece że reklamacja będzie rozpatrzona? Ja nie chce jej oddawać pieniędzy że względu na to ze mnie za bardzo wkurzyła i oskarżyła o oszustwo. A Ja w życiu nikogo nie i szukałem. Jak rozpatrzy to muszę argumentować dlaczego tak A nie inaczej.
@Artur-ASZA jeżeli odrzucisz to musisz przedstawić dlaczego. W Twoim przypadku albo badania laboratoryjne albo pismo od producenta z Twoją reklamacją. Jeżeli uznasz to nie musisz podawać przyczyn uznania. Możesz powiedzieć że dla świętego spokoju Pani uznałem reklamacje żeby klient był zadowolony 😀 I w zależności czego domaga się klient albo nowy towar albo zwrot pieniędzy
@Artur-ASZA Nie musisz komplikować sprawy żadnymi druczkami. Klient odsyła towar, Ty rozpatrujesz reklamację j ją uznajesz albo odrzucasz. O decyzji odmownej informujesz klienta mailem i czekasz na rozwój wydarzeń. O uznaniu także informujesz i oddajesz wszystkie koszty. Nie musisz argumentować odmowy.
@Artur-ASZA Ma racje, reklamacje musisz rozpatrzyć jeśli nie wyłączyłeś rękojmi. Do Ciebie należy decyzja jak ją rozpatrzysz i sprawdzisz czy ma rację czy nie. Zawsze możesz odesłać producentowi jako reklamacja z zapytaniem o produkt, aby mieć potwierdzenie od producenta, czy faktycznie towar jest wadliwy czy nie a jeśli nie i spełnia warunki przeznaczenia oraz parametry jakie ma opisane to możesz na tej podstawie nie uznać reklamacji i obciążyć reklamującego kosztami. Jednak musisz uprzedzić wcześniej o ewentualnych kosztach.
Reklamacja to usunięcie wad, wymiana na nowy lub rozwiązanie umowy i zwrot pieniędzy. Sam decydujesz. Wszystko jest objęte możliwością reklamacji 😄
Dlaczego tutaj takie bzdury piszecie?
Oczywiście sprzedający musi ustosunkować się do do złożonej reklamacji - i oczywiście może ją odrzucić - i to załatwia sprawę z Allegro. I żaden POK nie wchodzi w tym przypadku w rachubę - bo niby na jakiej podstawie? W jaki sposób kupujący udowodnił sprzedającemu, że przedmiot nie był zgodny z opisem? Odpowiadając zajrzyjcie do pierwszego postu i na tym opierajcie swoje wypowiedzi.
Odpowiedź Allegro:
"Sprzedający, nawet jeśli jest osobą prywatną, jest zobowiązany do przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi. Proszę sprzedającego o odniesienie się do wszystkich wad, które zgłasza kupujący i przedstawienie rzeczowo uargumentowanej decyzji reklamacyjnej. W celu rozpatrzenia reklamacji, sprzedający ma w pierwszej kolejności prawo, oczekiwać odesłania towaru. Jeśli więc zajdzie taka potrzeba, to wówczas proszę obie strony o ustalenie szczegółów wysyłki."
Sprawa jest nader prosta - prosisz kupującego, żeby udowodnił Ci w jakiś sposób, że otrzymał produkt niezgodny z opisem. Samo stwierdzenie typu "otrzymałem nieoryginalny produkt" nie wchodzi w rachubę. Nie było na produkcie oznaczeń producenta? Czy jak kupując np. zmywarkę firmy BOSCH kupujący wyśle info sprzedającemu, że otrzymał nie oryginalny produkt, to też sprzedawca ma udowadniać, że produkt jest oryginalny, a nie np. produkowany przez naszych przyjaciół ze "wschodu" ze sfałszowanym logo producenta, chociaż takich nie ma?
Ludzie! - opamiętajcie się. Odpowiadajcie dokładnie w tematach zakładanych przez założyciela wątku (rzadko tak jest). Nie budujcie "dodatkowych teorii" i odpowiedzi do nich.
Są te 2-3 osoby, które się wszędzie udzielają, nie wiem po co. Chyba mają za to płacone, gdyż nie znają żadnych realiów transakcji na All. Tylko proponują teoretyczne rozwiązania, które nie są korzystne dla żadnej ze stron.
A zresztą założę za chwilę nowy wątek w tym temacie.
@maxr01 Tak nieśmiało zapytam 😉 bo wygląda jak odpowiedz na to co napisałem 🙂 Uważasz, że produkt nie może być podrobiony lub wadliwy? W internecie możesz znaleźć autentyczne przypadki najbardziej znanych marek świata gdzie ich autoryzowane sklepy wprowadzały do sprzedaży podróbki (**piiip**ie buty i odzież oraz perfumy i inne kosmetyki). Wydaje mi się że jedynie producent jest w stanie to stwierdzić, bo jeśli nie, to kto? W większości te wszystkie autoryzowane sklepy to zwykli sprzedawcy z podpisaną umową z producentem. Cześć z nich kombinuje i robi przekręty jak wszędzie indziej a producent nawet się o tym nie dowiaduje bo informacja zawsze się zatrzymuje u sprzedawcy przy reklamacji i jest realizowana z zaprzyjaźnionym także autoryzowanym serwisem 😉
Tak wygląda ofert i zdjęcie , drugie to produkt który dostała. I na podstawie zdjecia twierdzi że to podróbka. Przecież zawsze daje się ładne zdjęcie produktu . To argument pani..Jak się odnieść do tego . Bo ja nie wiem . Jeszcze tak wrednej i natrętne nie spotkałem, A to pierwsza taka moja sytuacja.
@Artur-ASZA Nie widzimy zdjęć, musi je jakiś moderator uwidocznić dla wszystkich