Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący na działalność zwrócił narzędzie, które działało nieprawidłowo. Narzędzie powiązane z kodem działalności. Po naprawie chcemy odesłać to narzędzie, natomiast on naciska na zwrot kosztów, argumentując, że kupił już kolejne u kogoś innego. Czy mamy prawo odesłać naprawione po serwisie narzędzie i odrzucić żądanie zwrotu?
@ENERGOTYTAN To Ty określasz sposób realizacji reklamacji - zwrot/naprawa/wymiana.
Masz prawo mu odeslac
@ENERGOTYTAN Jeżeli zakup w tym roku to Ty wybierasz przy pierwszej reklamacji czy naprawisz czy zwrócisz środki, więc możesz odesłać po naprawie.
Dobra zasada: przed zajęciem się reklamacją dopytać czego oczekuje kupujący (bo reklamację można zrealizować na różne sposoby), nie musimy tego spełniać ale jak potem zmieni zdanie to przynajmniej jest jakaś podkładka.
@ENERGOTYTAN w obrocie B2B ( niepodlegające pod UK ) terminy i procedurę reklamacyjną, można zawrzeć w umowie, regulaminie czy warunkach sprzedaży 🙂
Jak nic nie było to działa rękojmia na zasadach KC jak chce odstąpić a naprawisz czy wymienisz bez zbędnej zwłoki i niedogodności dla kupującego możesz mu to wysłać 🙂 Jeśli jest to druga naprawa to ma prawo odstąpić, do roku domniema się że wada tkwiła w produkcie po roku to kupujący musi udowodnić że wada była w momencie zakupu 🙂