anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

REKLAMACJA

MAMY ROZWIĄZANIE!
YesSport-PL
#4 Eksplorator#

Cześć,

Klient złożył do nas reklamację w maju tego roku, w tym samy miesiącu dostał od nas odpowiedź, że reklamację odrzucamy. Odezwał się dopiero w tym tygodniu, że nie zgadza się z opinią i chce żeby reklamacja została raz jeszcze rozpatrzona. Niestety minął termin 3 miesięcy od odrzucenia przez nas reklamacji, a według zapisu jaki mamy na formularzu "Zezwalam na utylizacje towaru jeśli w przeciągu 3 miesięcy nie zgłoszę się po reklamowany towar, bądź zrezygnuje z kontaktu ze sklepem" to obuwie zostało zutylizowane i nie mamy jak ponownie rozpatrzyć reklamacji. 
Klient został poinformowany o zaistniałej sytuacji, jednak się nie zgadza i pisze, że po konsultacji z prawnikiem my jako sprzedawca nie dostarczyliśmy do niego skutecznie odpowiedzi, ponieważ ta wpadła do spamu i nie był w stanie się z nią zapoznać, przez co minął termin 14 dni na odpowiedź co równoznaczne jest z tym, że reklamacja została uznana.
 
Czy decyzja o odmowie w powtórnym rozpatrzeniu reklamacji będzie się zgadzać z regulaminem Allegro?
 
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
mdrogeria
#21 Demiurg#

@YesSport-PL Segregacja wiadomości e-mail przez skrzynkę uzależniona jest od jej idywidualnego ustawienia na co Ty jako nadawca nie masz wpływu . Wiadomość dotarła tam , gdzie użytkownik skrzynki zgodnie z jej ustawieniami sobie życzył , a czy odczytał czy nie jest tylko jego problemem i nie może zarzucać Ci jej niedostarczenia tym bardziej ,że potwierdza fakt jej odczytania w folderze ,,spam ,,

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Masz prawo do odrzucenia reklamacji, ale co zrobi dalej kupujący tego nie wiesz. On ma także swoje prawa i możliwości.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@YesSport-PL Wezwałeś go do odbioru po odrzuceniu reklamacji?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
YesSport-PL
#4 Eksplorator#

Była wysłana wiadomość do tego klienta, w której dopytywaliśmy czy mamy odesłać buty z powrotem, ale żadnej odpowiedzi nie dostaliśmy. 

Dokładnie tak wyglądała:

Dzień dobry, Niestety Pana reklamacja została odrzucona, skan opinii znajduje się w załączniku, Proszę dać odpowiedź czy chce się Pan odwołać,  Czy mam odesłać obuwie, Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@YesSport-PL Jeśli wysłaliście wiadomość przez CW co pewnie tak się odbyło , ślad jej również tam istnieje .

oznacz moderatorów
YesSport-PL
#4 Eksplorator#

Okej, ale głównie interesuje mnie czy decyzja o odmowie w powtórnym rozpatrzeniu reklamacji będzie się zgadzać z regulaminem Allegro?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Regulamin Allegro nic o tym nie wspomina, nie zauważyłem. Ale czytałem jakiś czas temu, dopytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@YesSport-PL Decyzję w sprawie reklamacji podejmuje sprzedawca i nie ma znaczenia czy dotyczy reklamacji pierwotnej czy odwołania .

oznacz moderatorów