Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
@YesSport-PL Segregacja wiadomości e-mail przez skrzynkę uzależniona jest od jej idywidualnego ustawienia na co Ty jako nadawca nie masz wpływu . Wiadomość dotarła tam , gdzie użytkownik skrzynki zgodnie z jej ustawieniami sobie życzył , a czy odczytał czy nie jest tylko jego problemem i nie może zarzucać Ci jej niedostarczenia tym bardziej ,że potwierdza fakt jej odczytania w folderze ,,spam ,,
Masz prawo do odrzucenia reklamacji, ale co zrobi dalej kupujący tego nie wiesz. On ma także swoje prawa i możliwości.
@YesSport-PL Wezwałeś go do odbioru po odrzuceniu reklamacji?
Była wysłana wiadomość do tego klienta, w której dopytywaliśmy czy mamy odesłać buty z powrotem, ale żadnej odpowiedzi nie dostaliśmy.
Dokładnie tak wyglądała:
Dzień dobry, Niestety Pana reklamacja została odrzucona, skan opinii znajduje się w załączniku, Proszę dać odpowiedź czy chce się Pan odwołać, Czy mam odesłać obuwie, Pozdrawiam serdecznie
@YesSport-PL Jeśli wysłaliście wiadomość przez CW co pewnie tak się odbyło , ślad jej również tam istnieje .
Okej, ale głównie interesuje mnie czy decyzja o odmowie w powtórnym rozpatrzeniu reklamacji będzie się zgadzać z regulaminem Allegro?
Regulamin Allegro nic o tym nie wspomina, nie zauważyłem. Ale czytałem jakiś czas temu, dopytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@YesSport-PL Decyzję w sprawie reklamacji podejmuje sprzedawca i nie ma znaczenia czy dotyczy reklamacji pierwotnej czy odwołania .