Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie odnośnie reklamacji względem allegro.
Informujecie iż reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni
lub 30 jeżeli dotyczy usług dostawy lub usług dodatkowych.
Co wchodzi w skład usług dodatkowych?
Czy błędne ceny w aukcji są usługą dodatkową czy raczej podstawową, w końcu na sprzedaży produktów opiera się działalność portalu.
@Autozaslony Usługi dodatkowe są powiązane z usługą dostawy. Jest to np. zwrot do nadawcy, dodatkowa ochrona pzesyłki lub podjazd kuriera itp.
I super. Proszę mi w takim razie odpowiedzieć, Dlaczego nasza reklamacja nie została rozpatrzona w ciągu ustawowych 14 dni i jakoś nikt nie chce odpowiedzieć i się wytłumaczyć.
Ale dziękuję za informację, ponieważ zgodnie z ustawą reklamacja nierozpatrzona w terminie jest uznana za zasadną.
@Autozaslony O tę informację musisz prosić bezpośrednio doradców, którzy zajmowali się obsługą Twojej reklamacji. Oni znają szczegóły.
haha, dobre:) a Pani myśli, że ja piszę tutaj dla picu. Jakoś nie można się skontaktować z nikim z Waszych doradców zajmującymi się reklamacjami.
I proszę nie mieszać faktów.
Termin można wydłużyć ale nalezy w ciągu tych 14 dni powiadomić o tym drugą stronę. Wy tego nie zrobiliście i dalej milczycie. Gdyby był z Wami jakiś kontakt to bym tutaj nie pisał.
Wasza obsługa klienta to wstyd i żenada.
Skoro sugeruje Pani kontakt z osobami zajmującymi się reklamacjami to proszę uświadomić mnie w jaki sposób można się z nimi skontaktować.
@Autozaslony poczekaj proszę na odpowiedź w korespondencji e-mail o numerze 44973601.
Pani sobie robi żarty czy po prostu kompletnie nie zdaje sobie Pani sprawy co Pani wypisuje.
Nie lepiej sprawdzić coś najpierw zanim się napiszę głupotę.
Proszę sobie sprawdzić z kiedy jest reklamacja i że czas na jej rozpatrzenie minął.
I zero informacji na jej temat. Czyli rozumiem, że mamy czekać aż ktoś łaskawie za kilka dni a może tydzień lub miesiąc poinformuje nas o jej wyniku?
Gdyby znała Pani podstawy prawa konsumenckiego to by Pani wiedziała, że reklamacja nierozpatrzona w terminie jest uznana z góry za zasadną.
Kpiną jest to, że nikt nie odpowiada na emaile w tej sprawie a na czacie lub przez telefon Wasi konsultanci są w tej sprawie tak samo kompetentni jak Pani czyli nie są wcale.
@Autozaslony pytasz w jaki sposób się skontaktować z osobami zajmującymi się reklamacjami.
Nie tylko zapoznałam się z tą sprawą, ale tez poprosiłam o możliwie jak najszybszą odpowiedź dla Ciebie. Stąd moja wiadomość- poczekaj na odpowiedź w prowadzonej sprawie.
Rozumiem, że jesteś już sfrustrowana czekaniem na odpowiedź, ale obrażenie mnie, nie przyspieszy rozwiązania.
Dodam, że ustawa dotycząca praw konsumenta dotyczy konsumentów, nie przedsiębiorców.
Po pierwsze sfrustrowana to Pani może być, po drugie nie rozmawia Pani z kobietą, więc męska końcówka jest bardziej wskazana.
Po trzecie dotyczy przedsiębiorców, ponieważ taki termin jest przez Was ustalony i taki był podany przy przyjęciu reklamacji ale widać nie ogarnia Pani własnego regulaminu.
Więc cwaniakowanie ze znajomością prawa nie wyszło 🙂
Żeby nie było cytat:)
"Zgłoszenie rozpatrzymy w ciągu:
Decyzję prześlemy na Twój adres e-mail"
@Autozaslony przepraszam, w takim razie rozumiem, że możesz być sfrustrowany, jednak muszę poprosić Cię o cierpliwość.
Napisałeś: "Gdyby znała Pani podstawy prawa konsumenckiego..." ustawa dotycząca praw konsumenta dotyczy konsumentów, a Ty nim nie jesteś. Wiadomość jaką otrzymałeś nie ma nic wspólnego z tą ustawą.
Co z tego, ze nie jestem konsumentem, jak zasada jest taka sama. Przekroczenie terminu reklamacji jest równoznaczna z rozpatrzeniem jej pozytywnie.
Trzeba rozumieć sedno tematu.
I niech Pani skończy z tą frustracją bo jak widać to Pani ma z nią problem skoro tak o tym Pani piszę ale nie dziwię się, skoro musi Pani ciągle odpisywać na pretensje klientów ponieważ Pani firma wprowadza ciągle jakieś nieprzemyślane rozwiązania a Pani musi się z tego tłumaczyć i jak widać nie radzi sobie Pani z tym 🙂
I jeszcze jedno, nie przypominam sobie żebyśmy przeszli na Ty, dlatego ja zwracam się przez "Pani". Mając takie stanowisko chyba uczą jak należy rozmawiać z klietnem. Ale rozumiem frustracja... i przestaje Pani panować nad swoimi odpowiedziami,
@Autozaslony tak, uczą i nauczyli, że w internecie obowiązuje netykieta. Nie chciałam Pana urazić, po prostu lubię być konsekwenta, a z forumowiczami na Gadane zawsze jestem na Ty.
Rozumiem sedno tematu i działam w Pana sprawie, ale powołał się Pan na konkretne zapisy z konkretnej ustawy, sugerując, że ich nie znam, gdybym przyznała Panu rację, ktoś mógłby uznać, że tak rzeczywiście jest, więc wolałam to wyjaśnić.
Na Gadane jest zasada że piszemy do siebie na Ty
Skoro rozmawiamy na Ty , to ok.
W takim razie widać ani Ty ani żadna osoba z Waszego czaty, emaila, czy z infolinii nie ma żadnej mocy sprawczej żeby szanowny delikwent rozpatrujący reklamację raczył się łaskawie odezwać.
Kolejny dzień i cisza jak makiem zasiał.
Kpina to mało powiedziane.
Czy możesz mi powiedzieć gdzie znajdę regulamin dotyczący rozpatrywanych przez was reklamacji?
@Autozaslony zapisy dotyczące reklamacji są dostępne w regulaminie Allegro (artykuł 16. Kontakt i postepowanie reklamacyjne).
To dokładnie tyle ile maja przewoźnicy na rozpatrzenie reklamacji.
Jeżeli sprawa dotyczy przewoźników to 30 dni.