Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Klient odstępuje od umowy zgłaszając zwrot z powodem "nie pasuje mi". Po tygodniu bez reakcji z jego strony, pytam kiedy mogę spodziewać się wysyłki i dowiaduję się, że rezygnuje z odstąpienia i jednak towar zostawia sobie. No to odstąpił ale nie odstąpił?
Teraz mam decyzję zwrotową "odmowa zwrotu" - no ale ja nie odmawiam a klient rezygnuje ze zwrotu ;).
No to tylko w ten sposób da się załatwić, że odmawiam zwrotu środków i powód "rezygnacja klienta z odstąpienia"? Dlaczego nie ma "rezygnacja klienta z odstąpienia"?
@atechnik_sklep dzięki za Twoją wiadomość! Nie odpowiem na pytanie, dlaczego takiej opcji nie ma, ale przekażę Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. Być może dzięki temu, taka opcja w przyszłości się pojawi 🙂