Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jestem na ALLEGRO od wielu lat , i co trochę mam blokowaną sprzedaż . a to brak pesel -podałem odblokowali zdążyłem wystawić kilka przedmiotów , sprzedałem je ale kasy już nie mogłem wypłacić - blokada konta , poprosiłem o pomoc - weryfikacja danych , wyślij tył dowodu - wysłałem . kasę wypłaciłem , zapłaciłem należne ALLEGRO i chcę wystawić następne przedmioty dla mnie nie potrzebne . i tu zaczyna się chorror . konto zablokowane ponownie , okazuje się że wygrzebano z niebytu jakąś dawno załatwioną sprawę sprzed 2 lat - do tej pory uważano sprawę za załatwioną i mogłem sprzedawać ,chodziło o zwrot kasy za przedmiot nie wysłany , przeterminowany - kupujący otrzymał kasę z ALLEGRO ja im kasę zwróciłem i powinno być po temacie ale nie trzeba po 2 latach sprawę odgrzać , po mimo braku jakichkolwiek wpisów od kupującego i jego wątpliwości . do tej pory mogłem wystawiać przedmioty i było dobrze , teraz już nie . poprosiłem o POMOC ALLEGRO , TELEFONICZNĄ DOTRZYMALI TRMINU I GODZINY TYLKO POMOC POLEGAŁA NA SPYTANIU CZY JA TO JA I CZY ZAMAWIAŁEM ROZMOWĘ . PO ZATWIERDZENIU PYTANIA PO PROSTU SIĘ ROZŁĄCZYLI . TAK WYGLĄDAŁA POMOC NA TELEFON . A KONTO NADAL JEST ZABLOKOWANE . DZWONIĘ DO GOŚCIA KTÓREGO MOJA SPRZEDAŻ DOTYCZYŁA . ODNALAZŁ U SIEBIE JĄ I MELDUJE ŻE KASĘ ODEBRAŁ 2 LATA TEMU OD ALLEGRO I UWAŻA JĄ ZA ZAKOŃCZONĄ . CO PAŃSTWO O TYM SĄDZĄ CZY BYŁY PODOBNE PRZYPADKI - POZDRAWIAM
@hrabiamirek nie mamy takich praktyk. Natomiast Doradcy również są ludźmi korzystających ze sprzętów, które mogą zawodzić. Jeśli rozmowa się rozłączyła to oczywiście przepraszam za niedogodności.
Dodatkowo wspomnę, że w temacie blokad kontaktujemy się wyłącznie mailowo.
a mnie to wygląda na praktykowany sposób na zniechęcenie i odepchnięcie problemu , temat rozłączania się konsultantów był tu wielokrotnie poruszany Panie @gdvorek
Rozumiem i zapewniam Panie @mdrogeria, że nie jest to praktykowane działanie z naszej strony i jeśli dochodzi do takiej sytuacji to wtedy przekazujemy ją do odpowiedniej osoby z prośbą o podjęcie działań i upomnienie Doradcy.
SZ. P. @gdvorek zostałem dobrze wychowany i w przypadku, gdy ktoś do mnie dzwoni z problemem, a jakimś cudem / co się nie zdarza / dochodzi do przerwania rozmowy staram się kontakt przywrócić , a nie jak wspomniany konsultant udać, że problemu już nie ma.
A pies wie czy system pozwoli na ponowienie połączenia. O w sumie ciekawie.
To ja jednak bez tych Panów, jeszcze szanownych. Grzesiek @gdvorek , czy jesteś w stanie zdradzić rąbek tajemnicy i powiedzieć czy doradca jest w stanie ponowić połączenie w takiej sytuacji jak ta w/w?
@serwis-texas dzięki wielkie:)
Pewnie - wiem, że standardem w takiej sytuacji jest, że jeśli rozmowa się rozłączy z różnych powodów to wtedy Doradca powinien spróbować ponownie zadzwonić.
Oczywiście Doradca jest w stanie umówić ponownie rozmowę w takiej sytuacji.
Jeśli niestety dochodzi do tego to wtedy warto dać nam znać tu lub przez formularz kontaktowy i wtedy my podejmiemy odpowiednie działania, żeby zweryfikować co było tego powodem i w razie potrzeby upomnimy Doradcę.
@gdvorek prawda jest taka że doradcy wogole nie chcą rozmawiać z użytkownikami i robią wszystko żeby jak najszybciej zakończyć połączenie zeby y mieć święty spokój, nie rozwiązując sprawy .
W dniu wczorajszym zamówiłem kontakt telefoniczny z działem allegro pay , zadzwoniła konsultantka ona była taka niekompetentna że sprawa nie została rozwiązana.
Postanowiłem zamówić ponownie rozmowę telefoniczną, zadzwoniła inna konsultantka , tym razem doradca był kompetentny i sprawa została rozwiązana w kilka minut.
@Agent555 wierzę, że jeśli trafiasz niestety w Twojej ocenie na osobę niekompetentną to oczywiście zgłaszasz to nam - wtedy możemy podjąć odpowiednie działania.
Również możesz zawsze złożyć reklamację na takiego Doradcę i wtedy jego przełożony rozpatrzy ją.
Natomiast cieszę się, że udało się Tobie otrzymać naszą pomoc!
@Agent555 zastanawia mnie tylko jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna na konsultanta allegro i czy w ogóle takie cóś funkcjonuje , niekompetencja konsultantów to nie jest problem jednostkowy .
Pan Grzegorz też może / nie musi /odnieść się do tego wpisu .
@mdrogeria dla takich doradców są nawet organizowane szkolenia, ale co kto zapamięta, to już inna sprawa😉
@KOGIEL_T a ... miałeś przyjemność widzieć takie szkolenie bo po tych wszystkich wpisach zaczynam powątpiewać w ich istnienie jak i rzetelność kwalifikacji .
@mdrogeria osobiście nie, ale mam znajomego który pracował jako doradca i musiał jechać na szkolenie zanim podjął pracę
@KOGIEL_T może uchylił rąbka tajemnicy jak to wszystko wyglądało ?
@mdrogeria no niestety jak wszystko na Allegro tajne/poufne, nawet jak "szedł" do pracy, to zamykał się w pokoju żeby jego mama nic nie słyszała😉
@mdrogeria pozwolę sobie odpowiedzieć 😉 Oczywiście, że przy rekrutacji na stanowisko doradcy jest rozmowa rekrutacyjna. Jeżeli chcesz się przekonać jak ten proces dokładnie wygląda i ile ma etapów, możesz spróbować swoich sił, akurat mamy otwartą rekrutację na doradcę: https://careers.allegro.eu/job/Pozna%C5%84-Partner-Support-Specialist-61-569/1163115755/.
Po rekrutacji nasi doradcy są szkoleni, aby jak najlepiej odpowiadać na zgłoszenia klientów i sprzedawców na naszej platformie. Zapewniam, że nie jest to szybkie szkolenie "po łebkach".
Jak ono dokładnie wygląda, jest informacją wewnętrzną, dostępną jedynie dla pracowników. Mogę jednak powiedzieć, że podczas szkolenia jest przekazywany ogrom wiedzy, bo tego wymaga od nas obsługa waszych spraw.
@KOGIEL_T weź pod uwagę, że podczas pracy mamy dostęp do danych wrażliwych i jesteśmy za nie odpowiedzialni. Nic więc dziwnego, że Twój kolega zamykał się w pokoju kiedy szedł do pracy 😉
@Syrena_zT to czemu to tak kiepsko wygląda patrząc oczywiście ze strony użytkowników ?
@Syrena_zT A ja jestem w szoku, jako sprzedający, pierwszy raz udało mi się połączyć z chatem (najpierw Alinka, później miałem człowieka). Chyba udało, nam się rozwiązać sprawę (dodanie modeli z 2025 r. Marki Vivo), czekam na maila potwierdzającego.
Swoją drogą smartfony "praktycznie wszystkich"producentów wychodzą, co roku, dlaczego nie ma możliwości w kategorii 165, ręcznie dodać brakującego parametru "model"?
O dziwo także połączenie telefoniczne z konsultantem, było dostępne, w ciągu 15 minut, a nie kilka dni, jak np. Miesiąc temu 🙂
@mdrogeria przykro mi, że Twoje doświadczenie z naszą obsługą nie jest pozytywne. Natomiast nie jestem w stanie zweryfikować, czy to Twoje subiektywne odczucie, czy sprawa nie została rozwiązana w wyniku błędu doradcy. Jeżeli masz wątpliwości co do jakości obsługi przez danego doradcę, zawsze możesz zgłosić reklamację obsługową.