Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jestem na ALLEGRO od wielu lat , i co trochę mam blokowaną sprzedaż . a to brak pesel -podałem odblokowali zdążyłem wystawić kilka przedmiotów , sprzedałem je ale kasy już nie mogłem wypłacić - blokada konta , poprosiłem o pomoc - weryfikacja danych , wyślij tył dowodu - wysłałem . kasę wypłaciłem , zapłaciłem należne ALLEGRO i chcę wystawić następne przedmioty dla mnie nie potrzebne . i tu zaczyna się chorror . konto zablokowane ponownie , okazuje się że wygrzebano z niebytu jakąś dawno załatwioną sprawę sprzed 2 lat - do tej pory uważano sprawę za załatwioną i mogłem sprzedawać ,chodziło o zwrot kasy za przedmiot nie wysłany , przeterminowany - kupujący otrzymał kasę z ALLEGRO ja im kasę zwróciłem i powinno być po temacie ale nie trzeba po 2 latach sprawę odgrzać , po mimo braku jakichkolwiek wpisów od kupującego i jego wątpliwości . do tej pory mogłem wystawiać przedmioty i było dobrze , teraz już nie . poprosiłem o POMOC ALLEGRO , TELEFONICZNĄ DOTRZYMALI TRMINU I GODZINY TYLKO POMOC POLEGAŁA NA SPYTANIU CZY JA TO JA I CZY ZAMAWIAŁEM ROZMOWĘ . PO ZATWIERDZENIU PYTANIA PO PROSTU SIĘ ROZŁĄCZYLI . TAK WYGLĄDAŁA POMOC NA TELEFON . A KONTO NADAL JEST ZABLOKOWANE . DZWONIĘ DO GOŚCIA KTÓREGO MOJA SPRZEDAŻ DOTYCZYŁA . ODNALAZŁ U SIEBIE JĄ I MELDUJE ŻE KASĘ ODEBRAŁ 2 LATA TEMU OD ALLEGRO I UWAŻA JĄ ZA ZAKOŃCZONĄ . CO PAŃSTWO O TYM SĄDZĄ CZY BYŁY PODOBNE PRZYPADKI - POZDRAWIAM
@Syrena_zT takk... Masz rację zgłoszę reklamację obsługową i otrzymam nic nie wnoszącą odpowiedź konsultanta .
nie chodzi mi o pracę konsultanta jest jaki jest . ale jeśli do tej pory mogłem sprzedawać i było dobrze , to po co było odgrzewać suchara sprzed 2 lat w dodatku bez zgłoszeń i bez wniosków , dodam że sprawa była załatwiona za pośrednictwem ALLEGRO i nikt nie zgłaszał żadnych pretensji . 2 LATA TEMU A NIE WCZORAJ . obaj z kupującym dawno zapomnieliśmy o niej tylko jakiś nadgorliwiec odgrzał tego starego kotleta z przed 2 lat i miał pretekst do blokady konta . gdybym wiedział kto za tym stoi podziękował bym za skuteczne utrudnianie życia innym . - pozdrawiam i nie życzę nikomu takich kwiatków
@Syrena_zT nie zgadzam się z tobą , gdy jest np rozmowa na czacie doradca zawsze wkleja ta sama formułkę przekaże zgłoszenie lub pytanie do odpowiedniego działu , tak samo jest podczas rozmów telefonicznych .
Czemu doradcy podczas rozmów nie udzielają odpowiedzi tylko wszystko jak leci przekazują ,napisałeś po ta są szkoleni doradcy żeby odpisywać na pytania , a oni przekazują
@Agent555 przekazują, ponieważ nie ma u nas jednego działu zajmującego się wszystkimi tematami. Każdy zespół/dział opiekuje się daną tematyką. Dlatego jeżeli np. poruszasz w swojej wiadomości kilka tematów, zahaczających o różne dziedziny, możliwe jest, że doradca będzie musiał przekazać sprawę dalej.
Partner Support Specialist
Te nazwy stanowisk to są tak głupie, ale jak bardzo. Oj czytam i ojej i ojoj i wzywam na daremno, jakie to jest bardzo głupie 🙂
@mdrogeria przychodzisz na najniższa to myślisz, że prowadza jakieś rozmowy ? wątpię żeby komuś bez kwali czyli jak czasami spotykam takich konsultantów płacili przykładowo 7k
u mnie to nie jest pierwszy raz , nie twierdzę że wszyscy tak robią ale wystarczy 2 razy żeby się zbiesić nie załatwiwszy sprawy i trzeba było umawiać się jeszcze raz , a w tym czasie konto jest zablokowane
@hrabiamirek podczas rozmowy telefonicznej nie załatwisz sprawy związanej z zablokowanym kontem. Te sprawy są rozpatrywane przez dział bezpieczeństwa, który kontaktuje się wyłącznie mailowo. Dlatego najlepiej w tej sprawie kontaktować się od razu mailowo.
pewnie że nie załatwię telefonicznie ale szybciej się dowiem o co chodzi, nie zawsze muszę codziennie zaglądać na pocztę i szukać wpisu z ALLEGRO zazwyczaj jest tak że konto jest zablokowane bo ktoś nadgorliwie odgrzał kotlet z przed 2 lat i zablokował konto a ja musze się martwić dla czego skoro nikt się nie skarżył i nie pisał wniosku . dziś opisuje swoją sprawę poraz n-ty i zamiast odblokowania konta czytam jakieś pokrętne banały . zablokować to szybko choćby bez powodu , gorzej jest z odblokowaniem wyjaśniam sprawę po raz któryś dawno załatwioną z udziałem i przez ALLEGRO bo z przed 2lat a i tak z uporem maniaka ktoś blokuje dalej konto ile jeszcze muszę wyjaśniać tak prostą sprawę i dla czego po2 latach zamiast sprawdzić i dać mi spokój .
听起来很可怜。你主动还钱了,但你的账号还是被官方封了。官方应该纠正这个问题,恢复你账号的访问权限。我打算注册账号卖东西,这让我很纠结要不要在这个平台上卖东西!