anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd blokujący wydruk etykiety

MAMY ROZWIĄZANIE!
EQUIMM_dystr
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_

Witam,

klient błędnie wprowadził adres podczas składania zamówienia - nie ma spacji między numerem domu

a ulicą. To powoduje wyrzucenie błędu podczas generowania etykiety, nie można jej ostatecznie wygenerować. Czy z poziomu sprzedawcy można to jakoś obejść/naprawić? Czy dopiero trzeba czekać na jakieś działanie klienta (klient poinformowany)?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@EQUIMM_dystr przy nadawaniu przesyłki powinieneś mieć dostępną edycję adresu odbiorcy. Popraw dane, a problem  wygenerowaniem etykiety powinien zniknąć 🙂 

Zrzut ekranu 2025-06-10 204405.png

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów