anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sales Center - brak dostępu do "Zamówione przesyłki" dla uprawnionego użytkownika.

Wyd_Eurograf
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  Może udałoby się dodać do panelu uprawnionego użytkownika zakładkę "zamówione przesyłki" w Sales Center (Zamówienia i zwroty)?Dodatkowo z tego co widzę zamówienie przesyłek bezpośrednio z zamówień też jest wyłączone dla uprawionego użytkownika, pomimo dania pełnego dostępu... Z góry dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wyd_Eurograf przekażę Twoje sugestie do zespołu odpowiedzialnego za SalesCenter. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Wyd_Eurograf
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_ Dodatkowo pomocnym rozwiązaniem w przypadku przesyłek Allegro Delivery realizowanych przez kuriera ONE oraz UPS byłoby wprowadzenie przedziałów czasowych do zamówienia kuriera na wzór DPD (wystarczyłoby w sumie rozróżnienie czy odbiór ma być przed czy po południem). Kurierzy One bardzo często się zmieniają i bardzo trudno jest ustalić nawet przybliżoną datę odbioru.

oznacz moderatorów