Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Wprowadzacie coś co nie działa prawidłowo. Wymuszacie użytkowanie tego a jak Wam się zgłasza konkretne problemy technicznie (w dodatku udokumentowane) to twierdzicie, że ich nie ma bo tak Wam wygodniej. Od piątku czekałam na odpowiedź Waszego działu technicznego, żeby dzisiaj po ponagleniu dostać wiadomość, że według Was błędu nie ma. To co? Mam sama naprawić Wasze oprogramowanie czy jak?
@petscenter spokojnie na rozwiązanie błędu w formularzu zgłaszania błędów w produkcie czekałem 1,5 roku 😉
@sl-aw-ek Jeśli chodzi o ten formularz i ogólnie procedurę zgłaszania błędów to wolę się w ogóle nie poruszać tego tematu bo ja czekam już trochę więcej niż Ty i się nie doczekałam. Tak jak i zmiany w dodawaniu produktów w naszej kategorii bez której nie można wprowadzać nowych serii produktowych pewnych producentów