Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mimo wyboru języka polskiego wszystko jest po angielsku. Nie mogę wystawić aukcji przez mój asortyment i dalej "wystaw podobną" po uzupełnieniu wszystkich danych klikam wystaw i pojawia się pusta strona z zaakceptowaniem plików cookies i tak cały czas. Przy zamówieniach zaznaczam, że wysłałem paragon poza allegro i znów pojawia się pusta strona. Nie można normalnie pracować, wystawiać aukcji. To sales center to jakiś kiepski żart. Przywróćcie starą dobrze działająca wersję i przestańcie utrudniać ludziom życie.
Wiadomo już coś, bo minął tydzień i dalej nie działa
Cześć @bbautobb, proszę jeszcze o chwilę cierpliwości. Zapewniam Cię, że zajmujemy się Twoją sprawą.
Jakbyście się zajmowali moją sprawą to zostałaby mi przywrócona stara wersja, która działa. Obecnie korzystam z nie działającego **piiip**a, a płacę jak za pełnowartościowy produkt. No, bo do głowy to już wam nie przyjdzie, aby nie pobierać opłat za coś co nie działa ( nie no przepraszam, pobieranie opłat działa perfekcyjnie). Ponad tydzień i żadnego rozwiązania tylko czyszczenie ciasteczek. Faktycznie, dział techniczny najwyższych lotów. To jest kpina.
My mamy możliwość korzystania z obu wersji. W salescenter przy logowaniu jest Angielski ale po zalogowaniu zmienia się na Polski. Może jest to związane z czyszczeniem ciasteczek i pamięci przeglądarki przy zamknięciu.
Kasa ,liczy się tylko kasa
W pierwszej kolejności zróbcie stabilną działającą wersję, a nie oszczędzacie na testerach. Niby wielka firma, a system działa jak pisany przez studentów 1 roku informatyki.
Nam się np. zmienia sam z siebie język panelu. Brawo, super zrobione.
Natomiast sama strona powinna działać bez praktycznie żadnej ingerencji użytkownika i powinna wymuszać pobieranie odpowiednich plików cookie i ich aktualizację. Jednak czego tu wymagać, skoro robią to po prostu amatorzy?
O co kaman? Tzn że nie można wejść w Sales Center bo nie będzie już z tego powrotu? Wchodziłem wcześniej i tyle. Przecież to miało wejść jakoś w wrześniu na stałe.
@serwis-texas teraz jak wejdziesz to pozamiatane 😞 jakiś czas temu był przycisk powrotu do starej wersji 😞 teraz już go nie ma i jak wleziesz to zostajesz z problemami 😞
Nawet po wylogowaniu? Z góry dzięki
Jak wejdziesz to juz nie ma powrotu do KingSajzu?
@kostas11 "i powiedz nam co myślisz" - na miejscu twórców tej kaszany byłbym ostrożny z takimi życzeniami 😎
@TomBanknoter na razie nic nie powiem bo tego nie tykam 😄 Niech testują inni ja postoję i się popaczę 😄
@kostas11 Ja też czym prędzej uciekłem, ale podobno to ma być przymusowe.
@TomBanknoter tak od października, ale mam nadzieję że do tego czasu dopracują to 😄
Mnie automatycznie wrzuca na to dziadostwo. Kiedyś mogłam wybrać powrót do starej wersji teraz tego nie ma, jest od razu że wszystko przenieśli i mogę w to wejść lub wyjść z allegro. Nie ma takiego czegoś jak "wystaw podobne" co mi bardzo utrudnią życie ponieważ dochodziłam nawet do tysiąca pozycji na allegro i teraz mam to od podstaw nagle znowu dodawać...
Nie rozumiem po co wszystkie strony/sklepy/sociale ciągle wprowadzają coś nowego skoro stare jest dobre i działa.
Bo za pół roku napiszą. Udostępniliśmy Wam nową usługę, sales center. Wymogliśmy abyście jej używali. Cieszy nas bardzo że tak chętnie jej używacie. Po ilości użytkowników, która tego używa, wnioskujemy że bardzo Wam się usługa spodobała. Od dziś wprowadzamy tę usługę do cenników abonamentu. W związku z tym ceny abonamentu zostają podwyższone o...
@kostas11 jest tak jak piszesz - wlazłem na jednym koncie i nie mogę tego usunąć
wtopa na maxa 😞
@Crystall91 jest wystaw podobnie
sprawdziłem specjalnie na tym moim salesowanym koncie
tylko dlaczego serwis łamie ustawę o języku polskim
bo mi ciągle wciska język angolski ZAMIAST POLSKIEGO
i angolskie komunikaty o ciasteczkach
Sales Center jest tak dobre jak ONE BOX ALLEEGRO 🤣🤣🤣
Allegro ma najlepszych fachowców w dziale księgowym do ściągania pieniędzy od sprzedawców na wszystkim innym oszczędza. Na informatykach też 🤣🤣🤣
No cudowne to jest...
Chciała wystawić ofertę, ale niestety podgląd i wystawienie oferty to puste strony...
@Crystall91 spróbuj wyczyścić ciasteczka i pamięć podręczną oraz sprawdź na innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, prześlij mi proszę zrzut całego ekranu wraz z widoczną datą i godziną.