Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moim zdaniem sales center jest dużo gorsze niż było do tej pory.
-panel jest nieintuicyjny, wszystko ukryte jest po lewej stronie pod ikonami które nie mówią jasno co to jest
-do tej pory wszystko było nad zamówieniami lub po prawej stronie w aplikacji i człowiek przyzwyczaił się do tego a teraz przeniesliście to zupełnie w inne miejsce i znowu trzeba się przestawiać,na nowo szukać gdzie co jest poukrywane
-nie ma centrum zniżek a przecież musi być
-nie ma aplikacji w telefonie a do tej pory była
Ktoś wie, gdzie teraz jest powiadomienie, że ktoś założył dyskusję albo jest nowa wiadomość od kupującego?
Cześć, @dannyboy666. W samym Sales Center nie ma pokazujemy jeszcze takich powiadomień - informację o nowej Dyskusji lub nowej wiadomości otrzymasz w korespondencji mailowej.
Jak coś to tymczasowo można sobie pomóc korzystając z rozszerzenia do przeglądarki Chrome, dostępne tutaj
Proszę natychmiast przywrócić stary panel obsługi na tym nowym bublu nie da się pracować ! Tracę 3 razy więcej czasu
@Warsztat_Plus przyzwyczaisz się , ja stary załapałem w parę godzin i uważam ,że jedynym problemem jest brak powiadomień , ale poprawnie skonfigurowana skrzynka e-mail robi robotę . Ogólnie wszystko jest lepiej poukładane i bardziej w zasięgu palca , osobicie sprzeciwiałbym się powrotowi do starego widoku .
,,materiał nie zawiera lukowania produktu ,, 🤣
Powinna być opcja wyboru z jakiego panelu chcesz korzystać.Ja multum pracuje na telefonie i nowy panel jest beznadziejny.Na tym po prostu nie da się pracować !
@Warsztat_Plus patrząc na Twój nick mniemam ,że jeste przedsiębiorcą , podpowiedz mi w jaki sposób chronisz dane swoich klientów używając do obsługi spredaży telefonu ? , osobiscie nie znalazłem w 100% skutecznego narzędzia pomocniczego ..
Ikona wiadomości właśnie się pojawiła w górnym prawym rogu więc jest progres.
Na tym pasku jest jeszcze sporo miejsca. Może dałoby się zrobić tam możliwość skrótów do wybranych zakładek? Każdy mógłby wybrać i dopasować do siebie i swojego systemu pracy.
Np. zamówienia/mój asortyment/komentarze etc.
Dokładanie mam ten sam problem. A jak się przechodzi do dyskusji z poziomu poczty, to trzeba przejść przez stare allegro, a później przejść do nowego. 2 razy się logować. A jak jeszcze ktoś sprzedaje na kilku kontach to w ogóle jest dramat - ciągle klika się, zaloguj, wyloguj, bo trzeba przez Stare Allegro przechodzić. Gdyby jeszcze wszystko było na 1 stronie to pół biedy.
Nadal korzystam z https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/
Do Salcesona zajrzałem tylko raz.