Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moim zdaniem sales center jest dużo gorsze niż było do tej pory.
-panel jest nieintuicyjny, wszystko ukryte jest po lewej stronie pod ikonami które nie mówią jasno co to jest
-do tej pory wszystko było nad zamówieniami lub po prawej stronie w aplikacji i człowiek przyzwyczaił się do tego a teraz przeniesliście to zupełnie w inne miejsce i znowu trzeba się przestawiać,na nowo szukać gdzie co jest poukrywane
-nie ma centrum zniżek a przecież musi być
-nie ma aplikacji w telefonie a do tej pory była
@petinek_pl Moim zdaniem bierzesz przyzwyczajenia za intuicyjność. Na portalu Allegro całe zarządzanie sprzedażą było wręcz "antyintuicyjne", nieergonomiczne i zwyczajnie wkurzające. To że się tego burdelu przyzwyczajono nie znaczy, że było to w ogóle dobre. Było koszmarem UI/UX i samo przeniesienie tego do bardziej sensownego panelu zmienia już dużo.
"nie ma centrum zniżek"
Jest centrum zniżek: Centrum Zniżek | Allegro Sales Center
"nie ma aplikacji w telefonie a do tej pory była"
Gdzie niby "do tej pory była"? Aplikacja do obsługi sprzedaży umarła jakieś dwa lata temu.
Niektórzy narzekają chyba dla sportu tutaj.
@Client:121447705 Bo jeszcze wczoraj nie było centrum zniżek w ASC, moderacja interweniowała w zespole odpowiedzialnym i dzisiaj się już pojawiło.
To co piszemy na forum w każdej chwili może być nieaktualne, bo jak widać zespoły wdrożeniowe pracują cały czas.
Jeszcze jedno- otrzymuję wiadomości od klientów na mail (poprzez Allegro) a nie wyświetlają się w sales center, tylko dalej na starym allegro. Wyświetla mi się też powiadomienie centrum zniżek a w sales center również nic nie ma. I jak mam to teraz odczytać?
@Client:121447705 tak dlatego,napisałam także że jestem przyzwyczajona od lat do czegoś a wprowadzane są zupełnie odmienne zmiane. A co do aplikacji jeszcze wczoraj obsługiwałam z niej zamówienia :).
Dla sportu to chyba zawsze ktoś musi kogoś skrytykować 🙂
@petinek_pl napisał(a):
Jeszcze jedno- otrzymuję wiadomości od klientów na mail (poprzez Allegro) a nie wyświetlają się w sales center, tylko dalej na starym allegro.
Ponoć trzeba być zalogowanym na koncie i Sales, jak jesteś zalogowana na samym Sales to nie wyświetlają się powiadomienia o wiadomościach 😞
@drekenzes czy możesz mi powiedzieć gdzie jest centrum zniżek? Bo ja dalej w panelu sales nie widzę, są różne opcje promowania ale nie widzę nigdzie opcji , na starym allegro mam powiadomienie o zniżce i nie mogę nigdzie jej znaleźć.. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ proszę o informację
@petinek_pl Panel "Finanse", 'Centrum zniżek" prawie na końcu rozwijanej listy.
@kostas11 jakby się zastanowić to będzie potrzebny kolejny monitor do obsługi allegro
najbardziej wkurza, że sales center i samo allegro są niby rozłączone - podwójne logowanie,
a często trzeba wracać do samego allegro
@RED @kostas11 @petinek_pl @drekenzes Już kiedyś był Menedżer Sprzedaży z osobnym logowaniem (zresztą dość słaby). Potem go zlikwidowano, a teraz się przywraca jakiegoś kadłubka, i to do tego z przymusem używania. Quo vadis, Allegro? 🐁
@SpeedyGonzalezz @RED miałem obawy , wstrzymałem się do ostatniej chwili w nadziei ,że odroczą , ale nie taki diabeł straszny , wszystko co mi potrzebne jest pod ręką i działa poprawnie , potrzeba tylko odrobinki przyzwyczajenia , zmiany kosmetyczne , ale są i trochę zakłucają normalny tryb pracy , parę rzeczy trzeba jeszcze dopracować i będzie dobrze .
@mdrogeria "działa poprawnie , potrzeba tylko odrobinki przyzwyczajenia , zmiany kosmetyczne" - to po co jest ten Miś? 🐻 Chyba tylko po to, żeby zepsół zajmujący się innowacjami mógł wykazać swoją niezbędność😎
@TomBanknoter pisałem już kiedyś ,, po co ,,
Konkretnie to gdzie jest to CENTRUM Zniżek bo przeszukałem całe i nie ma takiej ikonki
Dodoam że tam gdzie niby Finanse to tez nie ma , więc gdzie jest?
A z menu Sales Center jak się wchodzi do Centrum zniżek, bo w finansach nie widzę.
@daniel_net_pl musisz to przewinąć, jest zaraz pod kalkulatorem opłat 😄
To nowe menu niczego nie unowocześnia, niczego nie ułatwia, nie naprawiono nawet zgłaszanych licznych błędów projektowych, a jest to przedstawiane w filmach propagandowych (za które płacimy) jako kosmiczna rewolucja technologiczna.
Tak jak w bankach i innych urzędach informatycy się chyba musza wykazać, że coś robią jednocześnie robiąc koszmar dla użytkowników. Najlepiej kazać im samemu z tego korzystać to może by w końcu zrozumieli. **piiip**yczne jest umieszczenie w zamówieniach cen i ilości po prawej stronie a bardzo istotne podsumowanie małymi literami po prawej. Może nie doszukałem się ale formularz oferty częściowo jest w języku angielskim a ja nie chcę się zastanawiać czy przypadkiem nie popełniłem błędu za który będę się tłumaczył.
Może nie było lepiej i może faktycznie się przyzwyczailiśmy za to teraz musimy pracować na 2-3 zakładkach, nie ma komunikatów o dyskusji wiadomości też ciężko znaleźć,