anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sales Center

Pengano
#13 Ambasador#

Jak do tego doszło, że poprzestawialiście trochę menu dla utrudnienia pracy i chwalicie się tym jako przełomowym genialnym systemem obsługi? Nie naprawiono żadnych błędów starego menu, nie wprowadzono kompletnie żadnych udogodnień, nie posłuchano żadnych zgłoszonych uwag ani propozycji użytkowników. Sami bawicie się we własnej piaskownicy nie słuchając co jest potrzebne partnerom do pracy. Marnujecie czas i pieniądze na kręcenie filmików samochwalnych nie robiąc nic pożytecznego, ani ułatwiającego obsługę.

Niestety ten post przeczyta, albo i nie, tylko jakiś uprzejmy moderator nie mający wpływu na nic. Twórcy systemu wezmą wypłaty i będą żyli w błogostanie i przekonaniu dobrze wykonanej roboty, bo macie taki system ludzkiego firewalla, że żadne konstruktywne uwagi i zgłoszenia błędów projektowych do Was nie trafiają. Nawet nie ma sensu ich pisać.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Pengano dziękuję za opinię. To dla nas cenne, co sądzą klienci na temat naszych rozwiązań.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Pengano
#13 Ambasador#

No właśnie na tym polega cały problem, że nie jest to wcale dla Was cenne co sądzą użytkownicy. Projektanci są kompletnie oderwani od rzeczywistości i nigdy nie poprawiają żadnych zgłaszanych błędów projektowych, ani nie starają się ułatwić pracy z systemem. Jakby na złość robili ludziom. Nie docierają do nich żadne konstruktywne uwagi. Gdyby Allegro projektowało drzwi, to klamka byłaby przy podłodze. To co można zrobić jednym kliknięciem w Allegro wymaga dziesięciu kliknięć. Nakręciliście sobie tylko film pochwalny jakie to świetne nowe menu zrobiliście.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tu nie chodzi o nas, tu chodzi o to ile kto dostał (wyrwał) kasy za utrudnienia.

oznacz moderatorów