anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sales center

TegraPolska
#8 Zapaleniec#
  • Czy da się zmienić sales center na stary interfejs sprzedaży tak jak było wcześniej? Zalogowałem się rano na allegro i już mam tylko sales center. Niestety nie odpowiada mi to i chciałbym wrócić do starego wyglądu i mojej sprzedaży..  Bardzo proszę o info.
oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

serwis-texas
#21 Demiurg#

@TegraPolska 

Nie

oznacz moderatorów

esturion_pl
#10 Popularyzator#

Serwis Allegro uwielbia niepotrzebne zmiany i niestety teraz mamy pracować na tym czymś.

Co z tego, że część z nas pracowała na starym widoku ładnych kilka lat?

Moderacjo, po co zmieniacie panel osób zarządzających sprzedażą? Co to niby nam daje oprócz nauki gdzie czego szukać?

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

FH2020
#11 Animator#

Marne szanse Allegro lubi zepsuć, to co dobrze działa. A z czym jest problem, to nie poprawią.

Jak można dać zakładki z lewej strony, gdzie większość ludzi jest praworęcznych. Wcześniej były z prawej i na górze i było ok dla każdego.

oznacz moderatorów

esturion_pl
#10 Popularyzator#

Przeglądamy te zmiany i naprawdę część z nich jest wręcz śmieszna. Jak np. w zakładce zamówienia ikonki "Dodaj numery przesyłek" i "Dodaj dowód zakupu".

Najpierw było, że dowód zakupu tylko do faktur. Potem ktoś dał, że do paragonów też. Potem o nie! Trzeba zmienić ikonkę do paragonów! Zrobili jakąś śmieszną grafikę.

Wcześniej w mój asortyment podświetlała się ikonka na pomarańczowo gdy podaliśmy numer przesyłki. Teraz zmiana w Sales Center na niebieski! Tego nam było potrzeba.

Czy projektanci serwisu Allegro zdają sobie sprawę, że jeżeli coś jest backendem to nie wymaga rebrandowania, bo panel administracyjny ma być użyteczny i przejrzysty i jeżeli taki zostanie to może mieć i 20 lat i nie stanowi to problemu?

Skoro macie wolne wśród osób programujących i mają czas na zmianę kolorów ikonek to może wreszcie zrobicie poprzez REST-a pobieranie waszych tragicznych progów i kwot opłat "Smart!"? Na chwilę obecną każda metoda wysyłki to 6 różnych progów i opłat i wymagacie bodajże 8 metod dostawy co daje 48 danych. Chcielibyśmy to pobierać przez REST-a, ale zamiast tego mamy niebieskie ikonki...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@esturion_pl jestem już stary i z racji tego mam problemy z adaptacją do nowości , ale z sales jakoś poszło gładko , owszem ...były małe zawirowania z dopasowaniem programu do swoich potrzeb i początkowe przyhamowania podczas szukania pożądanych zakładek  ,ale to już mam za sobą . Brakuje mi jedynie powiadomień ,ale ponoć pracują nad tym . Po mojemu jest OK , daję mocną 4 w przeciwieństwie do innych wprowadzanych ostatnio zmian .

oznacz moderatorów

FH2020
#11 Animator#

Ale czy ta zmiana była potrzebna? Czy jest lepiej niż było? Dla mnie i chyba dla większości nie.

I kto za to zapłacił, jak zwykle my. A jest tyle różnych naglących problemów, które są zgłaszane od dawna. Allegro nie współpracuje ze sprzedającymi, nawet opinie kupujących są dla nich nieistotne. Szkoda tylko, że jak zwykle sobie pomarudzimy za chwile pewnie jakaś kolejna podwyżka itd. A jest na nich sposób, tylko potrzebna jest większość...

 

oznacz moderatorów

diegoaragon
#10 Popularyzator#

@TegraPolska  a ja ma prośbę o sprawdzenie w "Sales Center" czy są historyczne zamówienia i jak daleko sięgają.

Ja jeszcze działam po staremu (moje sprzedaż -> zamówienia...) i zamówienia mam rok wstecz.

---

Kinga

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@diegoaragon w zakładce Zamówienia w Sales Center można sprawdzić zamówienia z ostatniego roku, tak samo jak w zakładce Zamówienia w Moim Allegro. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WITLEATHER_PL
#9 Pomysłodawca#

Pani z informatyki w 2 klasie podstawówki od mojej córki wykonałaby panel sprzedaży o niebo lepiej. 

Główne problemy:

-brak informacji o wiadomości od klienta

-niebieski kolor informujący o nadaniu przesyłki, mało widoczny. 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WITLEATHER_PL powiadomienia o wiadomości od kupującego oraz o nowych wiadomościach w dyskusji będą widoczne. Informacje o kolorze, przekażę do odpowiedniego zespołu. 

@esturion_pl Allegro wciąż się rozwija, otwieramy nowe rynki. W Sales Center sprzedający znajdą wszystkie potrzebne do obsługi zamówień informacje, oddzielone od zakładek zakupowych.  Rozwijamy opcje, które już udostępniamy w Moim Allegro tak, aby posiadały możliwości automatyzacji i skalowania sprzedaży. Sales Center posiada także uniwersalną domenę, dostępną dla sprzedających ze wszystkich rynków sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

polcia56
#10 Popularyzator#

Pytanie. Po co wprowadziliście to beznadziejne Sales center? Czy pytaliście się nas w ogóle o zdanie o nowy "interfejs"? Dlaczego nie zajmiecie się problemami , które faktycznie trzeba rozwiązać , tylko wrzucacie coś , co nikomu nie jest potrzebne. ŻENADA.

oznacz moderatorów

kosmethurt
#9 Pomysłodawca#

Ten niebieski kolor to jest całkowita porażka - po co zmieniać coś, co było dobre? Kolor pomarańczowy nie dość, że znacznie bardziej widoczny, to jeszcze jest kolorem allegro. Zmiana totalnie, totalnie na NIE!

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

Jak dla mnie sam panel jest ok . Kwestia kilku dni przyzwyczajenia.

Wkurza mnie tylko jedno. Jak potrzebuje cokolwiek znaleźć na normalnym allegro , chocby sprawdzic ceny jakiegos produktu którego nie mam w asortymencie albo poszukać czegoś co potrzebuje to musze to robić w drugiej karcie.

W poprzednim panelu prócz prowadzenia sprzedaży łatwo było sie poruszać także po całym allegro z jednej karty zarówno prowadzić sprzedaż jak i szukac potrzebnych produktów czy infrmacji tutaj mamy tylko własną sprzedaż. 

Mi osobiście to przeszkadza bo i tak musze mieć dużo karto otwartych to teraz doszła kolejna

oznacz moderatorów

polcia56
#10 Popularyzator#

No... właśnie o to chodziło. Jest dużo, dużo więcej klikania. W starym wchodziłeś od razu w prawym górnym rogu i praktycznie od razu byłeś w "zamówieniach" i tak jak mówisz, trzeba nową karte otworzyć, bo nie ma wyszukiwarki allegro. No abstrakcja. 

oznacz moderatorów

daniel_net_pl
#11 Animator#

Pisałem o tym do Allegro, że dla większości programistów jak coś działa, to zadowolony, a że w 2, 3 czy 5 krokach zamiast 1 - bez znaczenia, bo działa. Teraz muszę całkiem zreorganizować paski zadań przeglądarek na każdym komputerze, żeby pododawać szybki dostęp do podstawowych funkcji, włącznie z przyciskiem wylogowania.

W Moje Allegro było okno do szybkiego znajdowania funkcji, teraz jest przycisk na 2 razy, ale co najgorsze pierwsze nie podpowiadają się funkcje, tylko jakieś tutoriale, może dla początkujących i trzeba kolejne kliki przewijania robić. Ale dla programisty Allegro wszystko działa, u mnie by się pożegnał z robotą, oczywiście wraz z menedżerem projektu.

A zarządzanie zwrotami w Sales Center z 2 i więcej kont, to po prostu bajka (niekończąca się).

oznacz moderatorów

esturion_pl
#10 Popularyzator#

To nie jest rozwój tylko cofanie się. Rozwojem byłoby np. pozbycie się duplikatów ofert bez tworzenia katalogu produktów (to był jeden z głównych błędów starego Allegro).

Rozwojem byłoby także przejrzyste rozliczenie na linii Allegro - Sprzedawcy.

Natomiast to co jest teraz to żart (mowa tutaj o Sales Center). Pierwsze z brzegu. Mailing wysyłany jest z linkami nie do Sales Center, a do Moje Allegro. Także też brawo za synchronizację powiadomień. Bardzo macie spójny projekt, że zostawiacie powiadomienia ze starymi linkami.

Jest to robione po prostu na kolanie. Menedżer projektu jak i programiści po prostu sobie nie radzą. Działacie na zasadzie - puśćmy na produkcję, niech klienci nam zgłoszą, bo tak jest taniej.

Innymi słowy bardzo nieprofesjonalne podejście.

oznacz moderatorów