anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Skarga na dział bezpieczeństwa Allegro – bezpodstawna blokada konta i brak sensownej odpowiedzi

ada_hurtownia_pl
#8 Zapaleniec

Cześć, sprzedawcy, mam ogromną prośbę o pomoc i odzew — czuję, że zostałem potraktowany bardzo niesprawiedliwie.

  1. Bez żadnego uprzedzenia moje konto sprzedażowe zostało zablokowane.
    Otrzymałem jedynie standardową formułkę: „Sprzedaż jest zablokowana. Powodem mogą być zaległe płatności, konieczność weryfikacji lub naruszenie Regulaminu Allegro.” — czyli nic konkretnego

  2. Wysłałem wszystkie wymagane dokumenty – weryfikacja, zdjęcia, faktury – a mimo to decyzja pozostaje negatywna.
    W wielu przypadkach sprzedawcy skarżą się na podobne doświadczenia, gdzie dział bezpieczeństwa nie przedstawia konkretnego uzasadnienia, a kontakt jest fikcyjny
  3. Mam zablokowaną sprzedaż oraz zaniżoną jakość sprzedaży.
    Nie otrzymałem żadnego konkretnego wyjaśnienia — ani co do przyczyny zawieszenia, ani jak mogę to naprawić, dopiero po 4 dniach dostałem wytyczne
  4. Moje pytanie brzmi czy mogę gdzieś zgłosić  niekompetencję tych ludzi bo przez 3 dni dostawałem wiadomości odnośnie że mam się zgłosić z innego konta co chwilę a po zgłoszeniu z innego dostawałem wiadomości jak wyżej. i Czy jest szansa żeby mi cofnięto kary punktowe ponieważ nie wynikały z moich działań. Miał ktoś podobne przypadki ? Jest szansa żeby tą sprawę wyjaśnić  ?
  5. Dodatkowo prawdopodobnie ukrócili mi sprzedaż dosyć poważnie specjalnie bo pomimo złego wyniku sprzedaż nie powinna mi tak bardzo spaść
  6. Będę wdzięczny za wszelką pomoc
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@ada_hurtownia_pl  niestety dział bezpieczeństwa Allegro jest ponad prawem i nic na to nie poradzisz, w sprawie blokady nawet moderatorzy Ci nie pomogą, jedyne co pozostaje to kontakt z nimi, może kiedyś odblokują, jak będą mieli dobry dzień 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ada_hurtownia_pl czyli zaniedbałaś jakość , wpadłaś w próg nieakceptowalny i taki jest wynik ,

Teraz co ? ....jakości bez sprzedaży nie naprawisz , pozostaje czekać , miesiąc ..dwa , aż jakość wskoczy ponad czerwoną linię   , kontakt z DB może conieco zmienić , ale nie szybko  ,z tym się nie spieszą  ,nakładanie blokad idzie im zdecydowanie sprawniej  .

oznacz moderatorów

ada_hurtownia_pl
#8 Zapaleniec

Nie do końca, dostaliśmy info że blokada jest za to że na drugim koncie złamaliśmy regulamin a na drugim koncie sprzedaż od 2 miesięcy była nieprowadzona. Jedynie do czego mogli się przyczepić to -24 zł na saldzie gdzie wcześniej dostaliśmy info że mamy saldem się nie przejmować bo przecież środki na allegro cały czas są 

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#12 Orędownik

a napisali w tych wytycznych co było przyczyną blokady?

oznacz moderatorów

ada_hurtownia_pl
#8 Zapaleniec

przez 3 dni pisali że nie moga przyczyny blokady podać bo mamy napisać z drugiego konta, moje podejrzenie jest takie że nie było osoby która wiedziała co ma napisać i przeciągali sprawę, po 10 prośbach w skazanie przyczyn wskazali że mamy postarać się zwiększyć ocenę oraz usunąć opinie które mają wpływ na ocenę po czy w ostatnim mailu wskazali 5 dyskusji z czego 2 były w trakcie rozwiązywania bo np. klient powiedział że po urlopie odesle wybrakowany towar, 1 nigdzie nie ma a 1 była naszym niedopatrzeniem ale to chyba nie jest powód żeby blokować sprzedaż i dawać minusowe pkt? dodatkowo opisane było że mamy minusowe saldo w wysokości 24 zł  pomimo że na koncie było 100000 zł i nawet po wypłacie zostawało na nim ok 3000. Chcę złożyć skargę na tych ludzi tylko nie wiem gdzie bo to jak zostałem potraktowany nie powinno mieć miejsca.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ada_hurtownia_pl standardowe nieregulaminowe działania allegro i do tego odpisywanie z opóźnieniem.

Normalne szanujące się firmy tak nie postępują. Szanują swoich klientów - tutaj tego nie widać

@ada_hurtownia_pl masz komentarze negatywne za transport - które allegro usuwa - było to już na tym forum - Tobie tego nie zrobiono

i to by wam zwiększyło ocenę

przykłady:

 
Nieterminowa dostawa

"Witam, w ogłoszeniu napisane jest że dostawy mamy do 3 dni roboczych, prosimy o zmianę oceny ponieważ paczka dotarła w terminie do Pana"
 
Nieterminowa dostawa

"Witam, w ogłoszeniu napisane jest że dostawy mamy do 3 dni roboczych, prosimy o zmianę oceny ponieważ paczka dotarła w terminie do Pana"
 
 
Nieterminowa dostawa
 
 
Nieterminowa dostawa
"Oprócz tego , że wysyłka była nieterminowa to cała reszta ok."
 
 
oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@ada_hurtownia_pl

Musisz pamiętać, że termin dostawy wyliczony przez Allegro nie musi się zgadzać z tym co zadeklarowałeś. Oni to to liczą sami.

A komentarze masz za nie dostarczenie w terminie (chodzi tu o termin wskazany kupującemu przez Allegro). Pamiętaj że Allegro wie od ciebie lepiej w jakim czasie możesz wysłać dany produkt i ten termin zobaczy kupujący. 

oznacz moderatorów