Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem email od Allegro cytuję dosłownie
"obniżymy ceny twoich 11 ofert w Smart! Week - AleObniżka.
Po zakupie różnicę w cenie zwrócimy na twoje Rozliczenia z Allegro
Oferty z obniżoną ceną (11)
poniżej w emailu lista z kolumnami
"TWOJA CENA (mojej oferty) oraz DLA KUPUJACEGO (taką chce allegro żeby spełniać warunki)
pozdrawiamy Allegro
poniżej przydatne informacje
Za udział w programie nie ponosisz żadnych kosztów''
Wszystko brzmiało fajnie tylko po sprzedaży w rozliczeniach nie widzę zwrotów różnicy cen tylko zwroty prowizji. Chyba straciłem górę pieniędzy bo jestem **piiip**ą i wierzyłem w to co miałem napisane.
Dlatego przestrzegam innych !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@AMT-Sklep wskaż proszę przykładowe zamówienie, którego dotyczy Twoje zgłoszenie.
Proszę bardzo:
Numer zamówienia dla przykładu:
3dad8840-f5b2-11ed-932c-c58d351a8a65
TWOJA CENA 210,00 zł , DLA KUPUJĄCEGO 152,99
Wyrównanie w programie Allegro Ceny widoczne w panelu rozliczenia z allegro = 13,30
@AMT-Sklep Skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@AMT-Sklep Sprawdziliśmy zamówienie 3dad8840-f5b2-11ed-932c-c58d351a8a65. W przypadku produktu o EANie 5903760240110 cena maksymalna, która widnieje na liście towarów, to 166,29 zł. Zgodziłeś się, aby obniżyć swoją cenę do 152,99 zł.
Wyrównanie wyniosło zatem 13,30 zł i zostało wpisane na billing jako "Wyrównanie w programie Allegro Ceny" 18 maja.
Pod linkiem https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/alleobnizka-sprawdz-liste-towarow-6Mgxzozj2tM możesz pobrać listę towarów, na której widać, jaka jest ustawiona cena maksymalna.
To są uroki promocji . Tobie ma się tylko wydawać że na tym zyskujesz a w rzeczywistości kokosy zbiera kto inny .
Regulamin każdej promocji czytasz 3 razy i zastanawiasz się 10 razy czy w to wchodzisz. Taka rzeczywistość sprzedawcy na Alle.
Też w to weszliśmy, ale zapewniam Cię, że obok prowizji od sprzedaży pojawia się zwrot od Allegro w kwocie równej różnicy między tym, za ile towar został sprzedany, a tym, co ustawiliśmy jako cenę towaru. Tak więc chyba jakiś błąd systemu. Dobrze, że to zgłosiłeś. Raczej Allegro Ci wyrówna straty.