Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@nat_not Zgłosiłem kilkanaście ofert do Smart week. Niestety na pocztę nie otrzymałem żadnego komunikatu o kwalifikacji do promocji.
Jak sprawdzić które oferty zgłosiłem i które wezmą udział w promocji?
Sprawa dotyczy jednego z kont. Na drugim otrzymałem komunikat mailowy o kwalifikacji.
@BURZYNSKID O szczegóły weryfikacji mozesz dopytać bezpośrednio w Strefie Okazji przez ten formularz.
@nat_not A to nie będzie to samo, co filtr na liście ofert? Chyba, że można uzyskać jakieś dodatkowe informacje poza szczegółami z listy ofert. Wiem, że szczegóły również można sprawdzić samemu.
@DarkStoorM Nie wiem czy dla @BURZYNSKID to będzie wystarczające. Być może chciałby poznać przyczyny np. odrzucenia ofert.
Na jakiej zakładce tego szukać? Moje oferty?
@BURZYNSKID Moje Oferty, kliknij "więcej filtrów" i z filtra "opcje promowania" wybierz do jakiej akcji zgłosiłeś ofertę. U mnie to było Smart Week - lista
Potem pokazuje się dodatkowy filtr statusu
Jak najeżdżasz na Akcje, to możesz sprawdzić szczegóły zgłoszeń.
Ok. trzeba rozwinąć filtry.