Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie czy w momencie gdy klient zwraca mi telefon z jedną rysą na szkle hartowanym i całym ubrudzonym telefonem mam obowiązek przyjąć zwrot?
@huzarbiz Tak, masz obowiązek przyjąć zwrot. Jeśli to zwrot konsumencki, a klient otrzymał towar bez żadnych rys, możesz mu potrącić część zwracanej kwoty za uszkodzenia przez niego spowodowane, ale musisz mu udowodnić, że to on uszkodził i musisz potrącić zwracaną kwotę proporcjonalnie do utraty wartości towaru. Potrącenie powinno być poparte odpowiednimi wyliczeniami. Pamiętaj jednak, że klient może się z tym nie zgodzić, może otworzyć spór, może też skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Nadużywanie prawa do potrąceń może więc być dla Ciebie finalnie niekorzystne.
Jeśli to zwrot w ramach reklamacji, bo klient już otrzymał towar porysowany, niczego nie możesz potrącać. Musisz oddać kupującemu wszystkie koszty.