anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smartfon a porysowane i ubrudzone nałożone szkło na telefonie

MAMY ROZWIĄZANIE!
huzarbiz
#10 Popularyzator#

Mam pytanie czy w momencie gdy klient zwraca mi telefon z jedną rysą na szkle hartowanym i całym ubrudzonym telefonem mam obowiązek przyjąć zwrot?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#

@huzarbiz Tak, masz obowiązek przyjąć zwrot. Jeśli to zwrot konsumencki, a klient otrzymał towar bez żadnych rys, możesz mu potrącić część zwracanej kwoty za uszkodzenia przez niego spowodowane, ale musisz mu udowodnić, że to on uszkodził i musisz potrącić zwracaną kwotę proporcjonalnie do utraty wartości towaru. Potrącenie powinno być poparte odpowiednimi wyliczeniami. Pamiętaj jednak, że klient może się z tym nie zgodzić, może otworzyć spór, może też skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Nadużywanie prawa do potrąceń może więc być dla Ciebie finalnie niekorzystne. 

Jeśli to zwrot w ramach reklamacji, bo klient już otrzymał towar porysowany, niczego nie możesz potrącać. Musisz oddać kupującemu wszystkie koszty. 

oznacz moderatorów