Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc, bo nie wiem już gdzie szukać niedopatrzeń, które wpływają na jakość mojej sprzedaży. Od końcówki września i momentu wprowadzenia zmian przeliczania punktów codziennie jest coraz gorzej. Czy jest możliwość wskazania błędów, które powodują, iż punktacja ciągle spada. Jeżeli jest taka możliwość poprosiła bym o sprawdzenie co zawiniło i dalej powoduje spadek punktów. Proszę o pilną odpowiedz i pomoc
@expressmap pobierz sobie raport z jakości sprzedaży i tam będziesz widziała za co nie masz punktów
@expressmap szczegółowe informacje na temat Twojego aktualnego wyniku, znajdziesz w tej zakładce. Możesz w tym miejscu pobrać raport, w którym sprawdzisz więcej informacji na temat swojej jakości sprzedaży. Dowiesz się z niego między innymi, jak zmieniały się Twoje wyniki w poszczególnych miarach w ostatnich 30 dniach.