Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W dniu 28 sty 2023 19:04 sprzedałam wystawiony przedmiot z deklaracją wysyłki paczkomatem InPost do 3 dni roboczych. Paczkę nadałam w dniu 29.01 o 11:38 generując etykietę w aplikacji InPost. Odebrana została 31.01 a w 01.02.2023 otrzymałam powiadomienie e-mailowe od Allegro o spadku poziom jakości mojej sprzedaży poniżej neutralnego. Domyślam się że powodem było nadanie paczki przez aplikację a nie wygenerowanie etykiety z linku od Allegro "nadaj paczkę" przekierowującego do "manager.paczkomaty.pl". Nie mniej, jako że paczka została nadana i odebrana w terminie, a kupujący otrzymał powiadomienie o jej nadaniu wraz numer do jej śledzenia bezpośrednio od Inpost czy mogę prosić o anulowanie punktów ujemnych za jakość sprzedaży?
Pozdrawiam
@-maggi- Skonsultuję z zespołem, czy jest taka możliwość, ale podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa.
Cześć Olu,
Dziękuję za szybką odpowiedź, opisana sprawa dotyczy zamówienia: 8a9f9270-9f35-11ed-9701-7dd8f51b8547. Na wszelki wypadek podaje też drugie zrealizowane analogicznie zamówienie: b0abf550-a00a-11ed-8632-1999f3458876. Tu podobnie - sprzedaż nastąpiła 29 sty 2023 a nadanie w paczkomacie Inpost dzień później tj. 30.01.2023 z etykietą z aplikacji.
@-maggi- Dziękuję za te dane, już działam w Twojej sprawie.
@-maggi- Bardzo mi przykro, ale dostałam już potwierdzenie, że niestety nie możemy wykluczyć tych zamówień w jakości sprzedaży. Możemy wykluczyć dane zamówienie, gdy jest ono opóźnione ze względu na działania przewoźnika, nie sprzedającego.
Witaj Olu, dziękuję za sprawdzenie. Niestety nie rozumiem powodu spadku poziomu jakości sprzedaży, prośba o wyjaśnienie o jakie opóźnienie chodzi. Oba sprzedane przedmioty których numery zamówień podałam powyżej nadane zostały dzień po zakupie a więc przed upływem podanego w treści aukcji terminu. Dla potwierdzenia mogę podać numery obu przesyłek nadane przez Inpost do prześledzenia historii ich nadania.
Masz potwierdzenie to podaj.😁
@-maggi- podziałałam jeszcze w sprawie Twojego zgłoszenia z właściwym zespołem i w drodze wyjątku udało mi się zdobyć zgodę na wykluczenie ich z jakości Twojej sprzedaży. Zaznaczam jednak, że jest to jednorazowa i wyjątkowa sytuacja, ponieważ kupujący dostali te zamówienia w odpowiednim czasie.W przyszłości dodawaj proszę numery przesyłek zgodnie z zasadami, które są określone tutaj, wówczas nie dostaniesz minusowych punktów. Następnym razem, w przypadku analogicznej sytuacji, nie wykluczymy już zamówień z Twoich statystyk.
Witaj Olu, dziękuję za pomoc i link do artykułu, teraz już wszystko jasne 🙂
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Podepnę się pod temat.Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży zamówienia d390ac40-c9b9-11ed-9452-c15906ba550f ?
Zakup 23.03.2023 o 21:22.Przesyłka nadana na drugi dzień o 10:48:33 w punkcie DPD Pickup, czyli grubo przed godziną graniczną przewoźnika.Kuriera przed tym czasem po odbiór przesyłek nie było, zatem było pewne że przesyłka wyjdzie.Niestety ale kurier w punkcie w ogóle nie pojawił się.Nr przesyłki 1000579635096U. Winy mojej tutaj nie ma.
@ART_FOTO Wykluczyliśmy to zamówienie. Dane zaktualizują się dzisiaj, przy nocnym przeliczeniu.
@nat_not Dziękuję bardzo.
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Kolejny aczkolwiek inny przypadek.Zamówienie z dzisiaj.Klient kupuje i płaci.Natychmiast nabity paragon, wygenerowana etykieta nadawcza i przedmiot spakowany do wysyłki.Po kilkunastu minutach klient zgłasza zwrot podając jako powód "zakup przez pomyłkę".Dobrze że nie zdążyłem nadać przesyłki w paczkomacie.Wpłata zwrócona, jednak etykieta została wygenerowana, a przesyłka będzie figurowała jako nienadana, co oczywiście będzie miało wpływ na jakość sprzedaży.No chyba że się mylę.
Proszę zatem o wykluczenie tego zamówienia z jakości sprzedaży.
Nr zamówienia 196351d0-cf0c-11ed-862a-b5b554ecb7e5
Nr przesyłki InPost 666620119361614127579798
Robert
@ART_FOTO Zamówienie będzie wliczać się do jakości sprzedaży do momentu zwrotu prowizji. Po zwrocie prowizji zamówienie otrzyma status anulowanego, czyli nie będzie wliczane do jakości sprzedaży.
@ko_alka Wpłatę zwróciłem natychmiast i prowizja została już zwrócona, jednak zamówienie nie jest anulowane.Widnieje tylko przy nim dopisek, że kupujący zgłosił zwrot i że przyznano rabat transakcyjny.No chyba że traktowane jest to jako anulowanie.Natomiast interesuje mnie co dzieje się w przypadku gdy etykieta nadawcza jest wygenerowana, a przesyłka nie zostanie nadana (z wiadomego powodu).
@ART_FOTO Jeśli rabat transakcyjny został już zwrócony, to paczka będzie traktowana jako anulowana. Przed rozpatrzeniem wniosku o rabat transakcyjny, to zamówienie rzeczywiście miałoby wpływ na Jakość (szybkość wysyłki sprawdzana za pomocą wprowadzonego numeru listu przewozowego). Jeśli chodzi o etykietę, to po prostu jej nie wykorzystasz.
@ko_alka Jasne, dzięki za odpowiedź.Mam nadzieję, że będzie tak jak napisałaś.Okaże się to za 2 dni.
To i ja się podepnę pod temat. Kilka razy już traciłem przez to, że kurier "zawalił", ale dość już tego -wysłałem reklamację do DPD i: "Na podstawie zebranych informacji potwierdzono nieprawidłowości w postępowaniu kuriera, w związku z czym zostanie z nim przeprowadzona rozmowa dyscyplinująca".
Zakup fe274890-c44c-11ee-a81a-5ffa8cf20f17 dokonany w pon. 5 lutego 2024 18:37; wróciłem do firmy i o 21:55:16 nadałem w punkcie Pickup. Rano kurier odebrał 1 paczkę, ale... nie moją i nie chciał wrócić po nią (o 12:24), paczki nie dało się wycofać i zawieźć osobiście do oddziału w sąsiednim Lublinie. Zadzwoniłem do Klienta, na szczęście potrzebna na piątek 9 lutego (dostał dziś, czwartek 8 lutego).
Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży, bo "padło" i to: Oferty z godziną wysyłki tego samego dnia i Późna godzina wysyłki tego samego dnia -Czy spełniasz wymagania: Nie
P.S. Jak na ironię -paczka (zza Lublina pod Szczecin) nadana przed 15-tą we wtorek Pocztą Polską była w doręczeniu już o 07:51 w środę, ponad 2 godziny wcześniej niż kurier DPD odebrał poniedziałkową z Pickup'a 😉
"podziałałam jeszcze w sprawie Twojego zgłoszenia z właściwym zespołem i w drodze wyjątku udało mi się zdobyć zgodę na wykluczenie ich z jakości Twojej sprzedaży"
Pani moderatorko Olu, jakie "w drodze wyjątku?". Skoro wysłał paczkę w terminie, z automatu powinniście usunąć niesłusznie naliczone punkty ujemne. I jeszcze ta odpowiedź moderatorki, jakbyście mu laskę zrobili?
Mam pytanie, a co jesli Pani kupiła, wybarłą wysyłke, a potem niespodziewanie przyjechał mąż do Warszawy i odebrał osobiscie. Nie wygenerowałam listu przewozowego bo nie zdążyłam wysłać, ale wydałam a pan za koszt wysyłki wziął plastry, żeby rachunek sie zgadzał. Co teraz.?