anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Spadek poziomu jakości sprzedaży mimo terminowego nadania przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
-maggi-
#8 Zapaleniec#

Witam,

W dniu 28 sty 2023 19:04 sprzedałam wystawiony przedmiot z deklaracją wysyłki paczkomatem InPost do 3 dni roboczych. Paczkę nadałam w dniu 29.01 o 11:38 generując etykietę w aplikacji InPost. Odebrana została 31.01 a w 01.02.2023 otrzymałam powiadomienie e-mailowe od Allegro o spadku poziom jakości mojej sprzedaży poniżej neutralnego. Domyślam się że powodem było nadanie paczki przez aplikację a nie wygenerowanie etykiety z linku od Allegro "nadaj paczkę" przekierowującego do "manager.paczkomaty.pl". Nie mniej, jako że paczka została nadana i odebrana w terminie, a kupujący otrzymał powiadomienie o jej nadaniu wraz numer do jej śledzenia bezpośrednio od Inpost czy mogę prosić o anulowanie punktów ujemnych za jakość sprzedaży?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@-maggi- Skonsultuję z zespołem, czy jest taka możliwość, ale podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
-maggi-
#8 Zapaleniec#

Cześć Olu, 

Dziękuję za szybką odpowiedź, opisana sprawa dotyczy zamówienia: 8a9f9270-9f35-11ed-9701-7dd8f51b8547. Na wszelki wypadek podaje też drugie zrealizowane analogicznie zamówienie: b0abf550-a00a-11ed-8632-1999f3458876. Tu podobnie - sprzedaż nastąpiła 29 sty 2023 a nadanie w paczkomacie Inpost dzień później tj. 30.01.2023 z etykietą z aplikacji. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@-maggi- Dziękuję za te dane, już działam w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@-maggi- Bardzo mi przykro, ale dostałam już potwierdzenie, że niestety nie możemy wykluczyć tych zamówień w jakości sprzedaży. Możemy wykluczyć dane zamówienie, gdy jest ono opóźnione ze względu na działania przewoźnika, nie sprzedającego.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
-maggi-
#8 Zapaleniec#

Witaj Olu, dziękuję za sprawdzenie. Niestety nie rozumiem powodu spadku poziomu jakości sprzedaży, prośba o wyjaśnienie o jakie opóźnienie chodzi. Oba sprzedane przedmioty których numery zamówień podałam powyżej nadane zostały dzień po zakupie a więc przed upływem podanego w treści aukcji terminu. Dla potwierdzenia mogę podać numery obu przesyłek nadane przez Inpost do prześledzenia historii ich nadania.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Masz potwierdzenie to podaj.😁

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@-maggi- podziałałam jeszcze w sprawie Twojego zgłoszenia z właściwym zespołem i w drodze wyjątku udało mi się zdobyć zgodę na wykluczenie ich z jakości Twojej sprzedaży. Zaznaczam jednak, że jest to jednorazowa i wyjątkowa sytuacja, ponieważ kupujący dostali te zamówienia w odpowiednim czasie.W przyszłości dodawaj proszę numery przesyłek zgodnie z zasadami, które są określone tutaj, wówczas nie dostaniesz minusowych punktów. Następnym razem, w przypadku analogicznej sytuacji, nie wykluczymy już zamówień z Twoich statystyk. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
-maggi-
#8 Zapaleniec#

Witaj Olu, dziękuję za pomoc i link do artykułu, teraz już wszystko jasne 🙂 

oznacz moderatorów
ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Podepnę się pod temat.Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży zamówienia d390ac40-c9b9-11ed-9452-c15906ba550f ?

Zakup 23.03.2023 o 21:22.Przesyłka nadana na drugi dzień o 10:48:33 w punkcie DPD Pickup, czyli grubo przed godziną graniczną przewoźnika.Kuriera przed tym czasem po odbiór przesyłek nie było, zatem było pewne że przesyłka wyjdzie.Niestety ale kurier w punkcie w ogóle nie pojawił się.Nr przesyłki 1000579635096U. Winy mojej tutaj nie ma.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ART_FOTO Wykluczyliśmy to zamówienie. Dane zaktualizują się dzisiaj, przy nocnym przeliczeniu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@nat_not Dziękuję bardzo.

oznacz moderatorów
ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Kolejny aczkolwiek inny przypadek.Zamówienie z dzisiaj.Klient kupuje i płaci.Natychmiast nabity paragon, wygenerowana etykieta nadawcza i przedmiot spakowany do wysyłki.Po kilkunastu minutach klient zgłasza zwrot podając jako powód "zakup przez pomyłkę".Dobrze że nie zdążyłem nadać przesyłki w paczkomacie.Wpłata zwrócona, jednak etykieta została wygenerowana, a przesyłka będzie figurowała jako nienadana, co oczywiście będzie miało wpływ na jakość sprzedaży.No chyba że się mylę.

Proszę zatem o wykluczenie tego zamówienia z jakości sprzedaży.

Nr zamówienia 196351d0-cf0c-11ed-862a-b5b554ecb7e5

Nr przesyłki InPost 666620119361614127579798

Robert

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ART_FOTO Zamówienie będzie wliczać się do jakości sprzedaży do momentu zwrotu prowizji. Po zwrocie prowizji zamówienie otrzyma status anulowanego, czyli nie będzie wliczane do jakości sprzedaży.

oznacz moderatorów
ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@ko_alka Wpłatę zwróciłem natychmiast i prowizja została już zwrócona, jednak zamówienie nie jest anulowane.Widnieje tylko przy nim dopisek, że kupujący zgłosił zwrot i że przyznano rabat transakcyjny.No chyba że traktowane jest to jako anulowanie.Natomiast interesuje mnie co dzieje się w przypadku gdy etykieta nadawcza jest wygenerowana, a przesyłka nie zostanie nadana (z wiadomego powodu).

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ART_FOTO Jeśli rabat transakcyjny został już zwrócony, to paczka będzie traktowana jako anulowana. Przed rozpatrzeniem wniosku o rabat transakcyjny, to zamówienie rzeczywiście miałoby wpływ na Jakość (szybkość wysyłki sprawdzana za pomocą wprowadzonego numeru listu przewozowego). Jeśli chodzi o etykietę, to po prostu jej nie wykorzystasz. 

oznacz moderatorów
ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@ko_alka Jasne, dzięki za odpowiedź.Mam nadzieję, że będzie tak jak napisałaś.Okaże się to za 2 dni.

oznacz moderatorów
NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

To i ja się podepnę pod temat. Kilka razy już traciłem przez to, że kurier "zawalił", ale dość już tego -wysłałem reklamację do DPD i: "Na podstawie zebranych informacji potwierdzono nieprawidłowości w postępowaniu kuriera, w związku z czym zostanie z nim przeprowadzona rozmowa dyscyplinująca".

Zakup fe274890-c44c-11ee-a81a-5ffa8cf20f17  dokonany w pon. 5 lutego 2024 18:37; wróciłem do firmy i o 21:55:16 nadałem w punkcie Pickup. Rano kurier odebrał 1 paczkę, ale... nie moją i nie chciał wrócić po nią (o 12:24), paczki nie dało się wycofać i zawieźć osobiście do oddziału w sąsiednim Lublinie. Zadzwoniłem do Klienta, na szczęście potrzebna na piątek 9 lutego (dostał dziś, czwartek 8 lutego).

Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży, bo "padło" i to: Oferty z godziną wysyłki tego samego dnia i Późna godzina wysyłki tego samego dnia -Czy spełniasz wymagania: Nie

P.S. Jak na ironię -paczka (zza Lublina pod Szczecin) nadana przed 15-tą we wtorek Pocztą Polską była w doręczeniu już o 07:51 w środę, ponad 2 godziny wcześniej niż kurier DPD odebrał poniedziałkową z Pickup'a 😉

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów
outdoor-bazar
#9 Pomysłodawca#

"podziałałam jeszcze w sprawie Twojego zgłoszenia z właściwym zespołem i w drodze wyjątku udało mi się zdobyć zgodę na wykluczenie ich z jakości Twojej sprzedaży"

 

Pani moderatorko Olu, jakie "w drodze wyjątku?". Skoro wysłał paczkę w terminie, z automatu powinniście usunąć niesłusznie naliczone punkty ujemne. I jeszcze ta odpowiedź moderatorki, jakbyście mu laskę zrobili?

oznacz moderatorów
AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Mam pytanie, a co jesli Pani kupiła, wybarłą wysyłke, a potem niespodziewanie przyjechał mąż do Warszawy i odebrał osobiscie. Nie wygenerowałam listu przewozowego bo nie zdążyłam wysłać, ale wydałam a pan za koszt wysyłki wziął plastry, żeby rachunek sie zgadzał. Co teraz.?

oznacz moderatorów