Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem, mianowicie zaznaczylem opcję chcę fakturę, lecz razem z przesyłka jej nie otrzymalem ani w wiadomości e-mail. Kontaktowalem sie ze sprzedawcą, odpisal mi ze z reguly automat wysyla, ale zebym wyslal dane to wysla ręcznie w tym samym dniu na maila. Przeslalem dane czekalem dwa dni, faktury nie otrzymalem. Napisałem kolejny raz z przypomnieniem, i sprzedawca sie tłumaczy ze mieli problem z automatem, ze wysyłają ręcznie i wysla w dniu dzisiejszym tj 1.05, lecz również tego nie zrobili. Mam wrażenie że sprzedawca mnie zbywa, co mogę zrobić w tym przypadku. Proszę o pomoc.
@Matisq06 Ile czasu minęło? Jak chcesz go "popędzić" otwórz dyskusję. To go zmobilizuje.
23 kwietnia dokonalem, wiec minal juz tydzień i jeden dzień.
Kontaktuj się z nim tędy; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Gdyby nadal był problem, masz tam opcję przywołania pracownika Allegro na pomoc.
W dyskusji dodac jakies poprzednie maile screeny, da się to dodać ?
@Matisq06Można odesłać przesyłkę jak chcesz ale dyskutuj przez Allegro bo masz ślad
@Matisq06 prócz dyskusji, możesz poinformować sprzedawcę że zgłaszasz do US brak Fv zobaczysz jak szybko dostaniesz 🙂