anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca zablokowany. Znajdź innego sprzedającego.

dts_market
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

 

kupującym wybierającym u mnie metodę wysyłki Allegro Kurier DPD, wyświetla się komunikat: "Sprzedawca zablokowany. Znajdź innego sprzedającego." 

 

W momencie zmiany na Allegro Kurier DPD pobranie lub wyborze np. Allegro Paczkomaty InPost problem nie występuje.

 

Proszę o pomoc, nie znalazłem żadnych dodatkowych metod weryfikacji.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

serwis-texas
#21 Demiurg#

@dts_market 

Nie wiem na jakim etapie. Mi z poziomu przeglądarki www udało się ustawić u Ciebie przesyłkę DPD i nic mi takiego nie wyskoczyło. Oczywiście, nie starałem się dokonać płatności.  Ja proponuje napisać do Allegro, albo wywołać tu moderację.

oznacz moderatorów

dts_market
#7 Wielbiciel#

Komunikat wyskakuje dopiero po zakupie. U mnie wyświetla się już "płatność rozpoczęta"

Zaczęło się to powtarzać, więc skontaktowałem się z jednym z klientów, aby ustalić co się wydarzyło. Poinformował mnie o tym problemie, jednak zależało mu na wysyłce dzisiaj, więc zmienił metodę dostawy na "Allegro Kurier DPD pobranie" i ta metoda przeszła bez problemu. 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dts_market tym bardziej potrzebujemy dokładnych informacji, żeby sprawdzić co powoduje ten problem, ale jeśli transakcja już dokonana, to już za późno. Tak jak napisałam wcześniej poproś kupującego, by sam się z nami skontaktował. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dts_market żeby to sprawdzić, będziemy potrzebować login tego kupującego i pełen zrzut jego ekranu z tym komunikatem, więc najlepiej będzie jeśli sam się z nami skontaktuje. Może napisać np. tutaj na Gadane, postaramy się pomóc. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

dts_market
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

pojawiły się dzisiaj kolejne transakcje, tym razem z Inpost. Zadzwoniłem do klienta i był w stanie udostępnić mi zrzuty ekranu, więc widzimy już jak to wygląda po jego stronie. Załączam też zrzut ekranu z naszego konta.

image0000001.JPGimage0000011.JPGZrzut ekranu 2024-03-07 114047.png 

oznacz moderatorów

dts_market
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dts_market te problemy mają związek z weryfikacją u operatora płatności, sprawdziliśmy, że Twoja zakończyła się poprawnie 20 lutego, dlatego konsultujemy te problemy z operatorem płatności. Jeśli trzeba będzie coś dołączyć do zgłoszenia, napiszemy do Ciebie w wiadomości e-mail
Otrzymałam informację, że problem powinien niedługo ustąpić ale jeśli jutro nadal będzie występował, to napisz proszę do nas za pomocą tego formularza.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

dts_market
#7 Wielbiciel#

Problem nadal występuje, wysłałem zgłoszenie przez formularz.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dts_market dziękuję za informację! Poprosiłam już odpowiedni zespół o weryfikację i kontakt z Tobą. Poczekaj proszę na naszą odpowiedź w wiadomości e-mail. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów