Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kupującym wybierającym u mnie metodę wysyłki Allegro Kurier DPD, wyświetla się komunikat: "Sprzedawca zablokowany. Znajdź innego sprzedającego."
W momencie zmiany na Allegro Kurier DPD pobranie lub wyborze np. Allegro Paczkomaty InPost problem nie występuje.
Proszę o pomoc, nie znalazłem żadnych dodatkowych metod weryfikacji.
Nie wiem na jakim etapie. Mi z poziomu przeglądarki www udało się ustawić u Ciebie przesyłkę DPD i nic mi takiego nie wyskoczyło. Oczywiście, nie starałem się dokonać płatności. Ja proponuje napisać do Allegro, albo wywołać tu moderację.
Komunikat wyskakuje dopiero po zakupie. U mnie wyświetla się już "płatność rozpoczęta"
Zaczęło się to powtarzać, więc skontaktowałem się z jednym z klientów, aby ustalić co się wydarzyło. Poinformował mnie o tym problemie, jednak zależało mu na wysyłce dzisiaj, więc zmienił metodę dostawy na "Allegro Kurier DPD pobranie" i ta metoda przeszła bez problemu.
@dts_market tym bardziej potrzebujemy dokładnych informacji, żeby sprawdzić co powoduje ten problem, ale jeśli transakcja już dokonana, to już za późno. Tak jak napisałam wcześniej poproś kupującego, by sam się z nami skontaktował.
@dts_market żeby to sprawdzić, będziemy potrzebować login tego kupującego i pełen zrzut jego ekranu z tym komunikatem, więc najlepiej będzie jeśli sam się z nami skontaktuje. Może napisać np. tutaj na Gadane, postaramy się pomóc.
Dzień dobry,
pojawiły się dzisiaj kolejne transakcje, tym razem z Inpost. Zadzwoniłem do klienta i był w stanie udostępnić mi zrzuty ekranu, więc widzimy już jak to wygląda po jego stronie. Załączam też zrzut ekranu z naszego konta.
@dts_market te problemy mają związek z weryfikacją u operatora płatności, sprawdziliśmy, że Twoja zakończyła się poprawnie 20 lutego, dlatego konsultujemy te problemy z operatorem płatności. Jeśli trzeba będzie coś dołączyć do zgłoszenia, napiszemy do Ciebie w wiadomości e-mail
Otrzymałam informację, że problem powinien niedługo ustąpić ale jeśli jutro nadal będzie występował, to napisz proszę do nas za pomocą tego formularza.
Problem nadal występuje, wysłałem zgłoszenie przez formularz.
@dts_market dziękuję za informację! Poprosiłam już odpowiedni zespół o weryfikację i kontakt z Tobą. Poczekaj proszę na naszą odpowiedź w wiadomości e-mail.