anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca zablokowany. Znajdź innego sprzedającego.

dts_market
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

 

kupującym wybierającym u mnie metodę wysyłki Allegro Kurier DPD, wyświetla się komunikat: "Sprzedawca zablokowany. Znajdź innego sprzedającego." 

 

W momencie zmiany na Allegro Kurier DPD pobranie lub wyborze np. Allegro Paczkomaty InPost problem nie występuje.

 

Proszę o pomoc, nie znalazłem żadnych dodatkowych metod weryfikacji.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

serwis-texas
#20 Guru#

@dts_market 

Nie wiem na jakim etapie. Mi z poziomu przeglądarki www udało się ustawić u Ciebie przesyłkę DPD i nic mi takiego nie wyskoczyło. Oczywiście, nie starałem się dokonać płatności.  Ja proponuje napisać do Allegro, albo wywołać tu moderację.

oznacz moderatorów

dts_market
#7 Wielbiciel#

Komunikat wyskakuje dopiero po zakupie. U mnie wyświetla się już "płatność rozpoczęta"

Zaczęło się to powtarzać, więc skontaktowałem się z jednym z klientów, aby ustalić co się wydarzyło. Poinformował mnie o tym problemie, jednak zależało mu na wysyłce dzisiaj, więc zmienił metodę dostawy na "Allegro Kurier DPD pobranie" i ta metoda przeszła bez problemu. 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dts_market tym bardziej potrzebujemy dokładnych informacji, żeby sprawdzić co powoduje ten problem, ale jeśli transakcja już dokonana, to już za późno. Tak jak napisałam wcześniej poproś kupującego, by sam się z nami skontaktował. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dts_market żeby to sprawdzić, będziemy potrzebować login tego kupującego i pełen zrzut jego ekranu z tym komunikatem, więc najlepiej będzie jeśli sam się z nami skontaktuje. Może napisać np. tutaj na Gadane, postaramy się pomóc. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

dts_market
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

pojawiły się dzisiaj kolejne transakcje, tym razem z Inpost. Zadzwoniłem do klienta i był w stanie udostępnić mi zrzuty ekranu, więc widzimy już jak to wygląda po jego stronie. Załączam też zrzut ekranu z naszego konta.

image0000001.JPGimage0000011.JPGZrzut ekranu 2024-03-07 114047.png 

oznacz moderatorów

dts_market
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dts_market te problemy mają związek z weryfikacją u operatora płatności, sprawdziliśmy, że Twoja zakończyła się poprawnie 20 lutego, dlatego konsultujemy te problemy z operatorem płatności. Jeśli trzeba będzie coś dołączyć do zgłoszenia, napiszemy do Ciebie w wiadomości e-mail
Otrzymałam informację, że problem powinien niedługo ustąpić ale jeśli jutro nadal będzie występował, to napisz proszę do nas za pomocą tego formularza.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

dts_market
#7 Wielbiciel#

Problem nadal występuje, wysłałem zgłoszenie przez formularz.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dts_market dziękuję za informację! Poprosiłam już odpowiedni zespół o weryfikację i kontakt z Tobą. Poczekaj proszę na naszą odpowiedź w wiadomości e-mail. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów