anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca zablokowany. Znajdź innego.........

espodnie_net
#7 Wielbiciel#

 "Zakup Niepłacony - Sprzedawca zablokowany. Znajdź innego sprzedającego. Sprzedający nie może wysłać do Ciebie przesyłki." Taki komunikat widzą klienci którzy chcą opłacić zamówienie. Nie dostałem żadnej informacji od Allegro o ewentualnych problemach, proszę o pomoc. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kostas11
#21 Demiurg#

@espodnie_net nie mam takiego komunikatu, sprawdzałem 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

espodnie_net
#7 Wielbiciel#

teraz sprawdzałem, 3 razy było to samo za 4 razem kupiłem "u siebie" podejrzewam że któryś z operatorów płatności coś nawymyślał.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@espodnie_net ale wiesz że nie da się kupić u siebie 🙂 zaraz dostaniesz bana 😞 regulamin zabrania !

________
Κώστας
oznacz moderatorów

espodnie_net
#7 Wielbiciel#

z zupełnie innego konta

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@espodnie_net Z tym kupowaniem "u siebie" uważaj - jak boty wykryją powiązania konta i zakupy u samego siebie to możesz dostać blokadę.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@espodnie_net noooo...  jak sam u siebie kupiłeś zapewne skończy się to banem 

oznacz moderatorów

espodnie_net
#7 Wielbiciel#

zakup był tylko po to aby zweryfikować informację, którą dostałem od klientki, że nie da sie złożyć u mnie zamówienia. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@espodnie_net Na Twoim koncie nie ma żadnej blokady. Czy otrzymałeś może zrzut ekranu od potencjalnego kupującego z widocznym komunikatem? 

Przekaż tym osobom, że z Twoim kontem jest wszystko w porządku i niech oni się do nas zgłoszą. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

espodnie_net
#7 Wielbiciel#

 

Taki komunikat widnie podczas finalizacji płatności. Problem był zgłoszony poprzez klientkę, po czym spróbowałem zakupić u siebie z konta prywatnego i otrzymałem też taki komunikat. Problem występuje masowo gdyż w ostatnim czasie zauważyłem znaczący wzrost płatności rozpoczętych. Podejrzewam, iż problem dotyczy operatora PayU, gdyż nie ma żadnych wpływów na konto za Ich pośrednictwem. Czy jest możliwe, że trzeba dokonać weryfikacji konta, a nie dostałem żadnej informacji o tym? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ .

20231206_125608.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@espodnie_net abyśmy mogli zweryfikować tę sytuację potrzebujemy zrzut całego ekranu z tym komunikatem oraz numer zamówienia, którego dotyczy płatność. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

espodnie_net
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Niestety nie mam możliwości zrobienia zrzutu ekranu. Obserwując konto widzę że przechodzą tylko płatności P24, jest problem z PayU, przesyłam przykładowe nr zamówień, 1e369fb9-9468-11ee-a66b-f1cad70ea9bd, 35c48870-9424-11ee-b06c-8b6514b99e86, 31346810-941b-11ee-8603-fb7899b78e5d . Ponadto profilaktycznie zleciłem weryfikację konta.

 
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@espodnie_net Zleciłeś weryfikację danych do wypłat z PayU? Jeśli tak i po akceptacji problem się powtórzy, daj nam znać. Jak pisała wyżej Ola, konieczne będzie przesłanie zrzutów ekranu dotyczących problematycznych płatności za konkretne zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów