Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
"Zakup Niepłacony - Sprzedawca zablokowany. Znajdź innego sprzedającego. Sprzedający nie może wysłać do Ciebie przesyłki." Taki komunikat widzą klienci którzy chcą opłacić zamówienie. Nie dostałem żadnej informacji od Allegro o ewentualnych problemach, proszę o pomoc. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@espodnie_net nie mam takiego komunikatu, sprawdzałem 😄
teraz sprawdzałem, 3 razy było to samo za 4 razem kupiłem "u siebie" podejrzewam że któryś z operatorów płatności coś nawymyślał.
@espodnie_net ale wiesz że nie da się kupić u siebie 🙂 zaraz dostaniesz bana 😞 regulamin zabrania !
z zupełnie innego konta
@espodnie_net Z tym kupowaniem "u siebie" uważaj - jak boty wykryją powiązania konta i zakupy u samego siebie to możesz dostać blokadę.
@espodnie_net noooo... jak sam u siebie kupiłeś zapewne skończy się to banem
zakup był tylko po to aby zweryfikować informację, którą dostałem od klientki, że nie da sie złożyć u mnie zamówienia. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
@espodnie_net Na Twoim koncie nie ma żadnej blokady. Czy otrzymałeś może zrzut ekranu od potencjalnego kupującego z widocznym komunikatem?
Przekaż tym osobom, że z Twoim kontem jest wszystko w porządku i niech oni się do nas zgłoszą.
Taki komunikat widnie podczas finalizacji płatności. Problem był zgłoszony poprzez klientkę, po czym spróbowałem zakupić u siebie z konta prywatnego i otrzymałem też taki komunikat. Problem występuje masowo gdyż w ostatnim czasie zauważyłem znaczący wzrost płatności rozpoczętych. Podejrzewam, iż problem dotyczy operatora PayU, gdyż nie ma żadnych wpływów na konto za Ich pośrednictwem. Czy jest możliwe, że trzeba dokonać weryfikacji konta, a nie dostałem żadnej informacji o tym? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ .
@espodnie_net abyśmy mogli zweryfikować tę sytuację potrzebujemy zrzut całego ekranu z tym komunikatem oraz numer zamówienia, którego dotyczy płatność.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Niestety nie mam możliwości zrobienia zrzutu ekranu. Obserwując konto widzę że przechodzą tylko płatności P24, jest problem z PayU, przesyłam przykładowe nr zamówień, 1e369fb9-9468-11ee-a66b-f1cad70ea9bd, 35c48870-9424-11ee-b06c-8b6514b99e86, 31346810-941b-11ee-8603-fb7899b78e5d . Ponadto profilaktycznie zleciłem weryfikację konta.
@espodnie_net Zleciłeś weryfikację danych do wypłat z PayU? Jeśli tak i po akceptacji problem się powtórzy, daj nam znać. Jak pisała wyżej Ola, konieczne będzie przesłanie zrzutów ekranu dotyczących problematycznych płatności za konkretne zamówienia.