Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy w Zamówieniach może pojawić się status "nieodebrane"?
W tej chwili nie ma takiego. Ustawiam sobie "do odbioru", "odebrane" itp. ale są zamówienia, które nie są odbierane przez klientów i nie mieszczą się w obecnych statusach.
Czy do takich delikwentów, którzy nie odbierają zamówień wysyłane są przypomnienia o odebraniu przesyłki? Po takich akcjach klienci powinni tracić możliwość korzystania z programu Smart! (albo płacić za koszty przesyłki) bo generują niepotrzebne koszty po stronie sprzedawców, firm transportowych, generują koszty środowiskowe itp.
Pomyśl zanim kupisz!
@atechnik_sklep możesz zgłosić taki pomysł tutaj. Przekażemy go do zespołu który zajmuje się zakładką Zamówienia.