anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[Sugestia] Możliwość usuwania komentarzy z recenzją produktu

slom_i
#8 Zapaleniec#

Zdarza się, że kupujący są niezadowoleni z produktu, a nie z jakości sprzedaży i wtedy wystawiają niską ocenę sprzedającego (zamiast niskiej oceny produktu). Powinna być możliwość usuwania takich komentarzy - najlepiej przycisk zgłoś komentarz, w którym automatycznie możnaby poprosić Allegro i sprawdzenie i usunięcie.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

fonex_pl
#10 Popularyzator#

Ostatnio Allegro odpowiadało, że Kupujący ma prawo oceniać kupiony produkt w ocenie sprzedającego.

___________________________________________________________
FONEX - monitoring, alarmy, domofony i wideodomofony
oznacz moderatorów

slom_i
#8 Zapaleniec#

zupełnie bez sensu skoro nie ma takiego kryterium w ocenie sprzedającego jak "ocena produktu". 

oznacz moderatorów

fonex_pl
#10 Popularyzator#

Ale jest zgodność z opisem 😄

___________________________________________________________
FONEX - monitoring, alarmy, domofony i wideodomofony
oznacz moderatorów

mmgmmg
#9 Pomysłodawca#

To w takim razie po co jest zakładka "Oceń produkt"? Może żeby tam kupujący pisali oceny jakości obsługi Klienta? <myśli>

oznacz moderatorów

fonex_pl
#10 Popularyzator#

To pytanie kieruj już do @msniezek  i reszty ekipy Allegro 🙂

___________________________________________________________
FONEX - monitoring, alarmy, domofony i wideodomofony
oznacz moderatorów

Xard86
#10 Popularyzator#

Tak jest na **piiip**ie - jeżeli w ocenie sprzedawcy znajdzie się recenzja produktu to można zgłosić do usunięcia. Wszystko na pierwszym etapie robi algorytm i działa to nieźle,  natomiast jeżeli automat nie usunie to bywa różnie - poziom zrozumienia problemu w supporcie bywa na prawdę niski. Ale jakoś to działa.

oznacz moderatorów

Xard86
#10 Popularyzator#

A to fajne 🙂 Ocenzurowało mi nazwę sklepu Jeffa Bezosa 🙂

oznacz moderatorów

slom_i
#8 Zapaleniec#

dokładnie tak, potwierdzam

oznacz moderatorów

a_brod
#12 Orędownik#

@slom_i  zgadzam się z Tobą. Zauważyłem, że jak kupujący jest niezadowolony z produktu, to lubi obciąć dodatkowo za: obsługę, koszty wysyłki, zgodność z opisem. 

Endrju
oznacz moderatorów