Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy Allegro umożliwi sprzedawcom przydzielanie wybranym klientom rabatów wyrażanych w procentach?
Rabat ten można by również uzależnić np. od wartości zakupów. Wiadomo, że spora grupa klientów jest roszczeniowa, albo inaczej "wymaga wyższej jakości obsługi" i ta grupa niech płaci za wyższą jakość. Istnieje również lwia część stałych klientów, ba nawet potrafiąca i chcąca ewentualne problemy rozwiązać bez użycia negatywów oraz wszczynania alarmów w dyskusjach - i tych należałoby gloryfikować, choćby stałym rabatem, określanym na konkretne konto/login kupującego.
@koltat Bardzo dobry pomysł. Popieram!
@koltatUzasadnię jeszcze. Kupiłam sweter w dużej firmie XYZ. Przysłali mi nie ten rozmiar. Zadzwoniłam, a grzeczna pani przeprosiła, kazała odesłać na ich koszt i dała 10% rabatu na następne zakupy. No to zrobiłam kolejne zakupy. Gdyby nie ten rabat, nic bym, póki co, nie kupiła 🙂
Dokładnie. Przy tylu różnych praw konsumenckich wynikających, a to z ustawy, a to z portalu Allegro, które jest jeszcze bardziej prokonsumenckie niż ustawa przewiduje - to tylko cena produktu pozostaje jedyną formą dowolnie kształtowaną przez sprzedawcę, i jako sprzedawca chciałbym móc z niej korzystać na wszystkich płaszczyznach.
@koltat Można by to zrobić tak: wpisujesz na swoją listę nicki zasłużonych kupujących i określasz %rabatu jaki im przysługuje. Oni dostają od Allegro powiadomienie, że u Ciebie mają zniżkę 5, 10, 15%. Na koniec system odlicza stosowną kwotę od zakupu klienta i klient jest szczęśliwy. Częściej wróci.
Tak, zasłużonych - jaka ładna nazwa
A potem Allegro wprowadzi prowizję od wartości udzielonego rabatu 😉
@Xard86NIE KRACZ!!!! WYPLUJ TE SŁOWA!!!
@Xard86Allegro jak Allegro, ale US na pewno się tym zainteresuje (i nie mam na myśli United States 😋)
@koltatNo nie, że piękna? Nawet lista takich mogłaby się nazywać >Aleja zasłużonych kupujących< 🙂