Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1 lipca 2021 zmienimy warunki kwalifikacji do programu Super Sprzedawca. Do listy wymagań, koniecznych do spełnienia, dopiszemy kolejne:
Będziemy brać pod uwagę wyniki z ostatnich 30 dni – tak jak przy większości pozostałych warunków.
Dodatkowo wprowadzimy limit monet, które przyznajemy w ramach puli po przyjęciu do programu lub przedłużeniu statusu Super Sprzedawcy. Wyniesie on 100 000.
Warto już dziś przygotować się do tej zmiany i wyrobić w sobie dobry nawyk udzielania klientom szybkich odpowiedzi.
@PNKO Obecnie do jakości sprzedaży liczymy tylko czas reakcji na pierwszą wiadomość. Oczywiście na pozostałe klienci również powinni otrzymać szybkie odpowiedzi.
@nat_not Jeżeli od tego samego klienta padnie pytanie w tym samym dniu z innej mojej oferty, czy to już jest nowa wiadomość? Mi wydaje się że tak, a jak jest w rzeczywistości?
@pulkownik66 Jeśli wiadomość nie jest kontynuacją poprzedniej korespondencji (rozpoczyna nowy wątek) - tak.
@nat_not dziękuję za klarowne wyjaśnienie.
Mam nadzieję, że kiedyś będzie to wprost napisane na stronie pomocy.
Miłego dnia.
@nat_not a ilość ocen z 12 miesięcy? to kpina nie ma obowiązku ich wystawiać, mam 69 ocen z 12 miesięcy a zrealizowanych zamówień w maju (najgorszy miesiąc w tym roku ) 52, więc jak zmusić kupujących do wystawienia oceny? Wasze przypominania nie zachęcają, chyba że dacie bonus za komentarze
1 lipca 2021 zmienimy warunki kwalifikacji do programu Super Sprzedawca. Do listy wymagań, koniecznych do spełnienia, dopiszemy kolejne:
Dzień dobry,
chciałem tylko poinformować, że planowane zmiany nie są dopracowane. Być może w tabelce wszystko się zgadza, jednak w rzeczywistości sprawy mają się inaczej.
Odpowiadam na wszystkie maile klientów, które wymagają odpowiedzi. Z reguły zajmuje mi to do 3h.
Nie odpisuję na maile kończące rozmowę pozdrowieniem - z tego, co się orientuję, te wiadomości nie wymagają odpisywania. Również nie odpisuję na maile, w których podany jest numer telefonu - często można klientowi doradzić w minutę, zamiast tworzyć eseje.
Ale...
okazuje się, że z jakiegoś powodu nie odpisuję na co piątą wiadomość. Dla mnie to zaskoczenie, bo kompletnie nie odzwierciedla rzeczywistości.
Przypuszczam, że jest tak dlatego, ponieważ również dokonuję zakupów i otrzymuję od sprzedawców informacje o wysyłce, podziękowania, faktury i wiele innych.
Każdy taki mail jest nowym wątkiem, który aktualnie wymagałby ode mnie odpowiedzi, ponieważ inaczej brak takowej, obniży statystyki odpowiadania klientom.
Proszę o jasne kryteria, jak ten algorytm działa.
Wydaje mi się niemożliwe, żeby systemowo nadzorować komunikację z kontrahentami. Napisanie reguł i wyjątków, które mają automatycznie weryfikować, czy ktoś odpisuje czy nie, wydaje się niemożliwe.
Alternatywnie można zainstalować autorespondera, żeby mieć na każdego maila jakąkolwiek odpowiedź, bo w tej chwili do tego te zmiany mogą doprowadzić. Niech sobie roboty ze sobą rozmawiają.
Pozdrawiam
@desingsy potwierdzam to, co piszesz.
Napisałem do Allegro prośbę o wskazanie, na które wiadomości nie odpowiedziałem. Okazuje się, że z trzech nie odpowiedziałem na jedną - pozostałe były w terminie. Pomimo tego - nie spełniamy warunku.
Wydaje mi się, też, że system nie nalicza odpowiedzi jeżeli klient napisze dwie wiadomości pod rząd. Gdy odpowiemy na obie, to jedna z nich nie jest liczona.
Szkoda, że nie da się sprawdzić których wiadomości dotyczy obniżenie punktacji. Wtedy mielibyśmy sprawę jasną i moglibyśmy się do tego odnieść. W obecnej postaci możemy jedynie wróżyć z fusów - czy spełnimy ten parametr, czy nie.
@desingsy do jakości sprzedaży liczą się tylko pierwsze pytania od kupujących, wiadomości jakie otrzymujesz jako kupujący nie są brane pod uwagę w tych statystykach, jeżeli chcesz otrzymać konkretne informacje na jakie pytania nie odpowiedziałeś napisz do nas proszę tutaj.
@PNKO w tym przypadku punktu ujemne zostały naliczone jedynie za brak odpowiedzi na pytanie od jednego kupującego.
W jakości sprzedaży liczymy tylko odpowiedź na pierwsze pytanie kupującego w wątku, czyli następne wiadomości w danym wątku z jednym Klientem nie są brane pod uwagę.
@la_nika Zgodnie z regulaminem powinniście liczyć tylko wiadomości od kupujących, a w rzeczywistości liczycie wszystkie wiadomości zadane z poziomu oferty poprzez "pytanie do sprzedającego" od wszystkich użytkowników, także spamy nie mające nic wspólnego z Allegro. Za brak odpowiedzi na spam obniżana jest jakość sprzedaży.
Pod uwagę brane są wszystkie wiadomości zadane z poziomu oferty poprzez "pytanie do sprzedającego" od wszystkich użytkowników. Jeżeli zamiast kontynuować wątek ktoś ponownie zada pytanie z poziomu oferty to taka wiadomość też liczona. Jeżeli kontynuuje wątek to już nie.
My właśnie stracimy SS na wszystkich 3 kontach (no może 1 dociągania do 99 bo zapytań jest wiele). Powód
Piszę do Allegro i dostaliśmy info, że serwis tylko zgodnie z informacją z Pomocy "odbijał wiadomości". Ale nie dostaliśmy nic że "nie możemy jej dostarczyć" czy "dodaj adres do konta (gdy próbuje się wysłać ze złego adresu). Zareagowalibyśmy od razu.
Rozumiem jak ktoś faktycznie olewa klienta. Ale tutaj pokazaliśmy screnny, że na każdą odpowiedzieliśmy do 3h. Każda na serwerze ma status wysłana. Informacja zwrotna to tylko tyle, że "Statystyk nie da się skasować" - więc 30 dni w plecy.
Dodano wcięć do SS warunki na który czasem możemy nie mieć wpływu (po prostu awaria / problem techniczny) i 30dni czekaj aż się statystyki wyzerują. @la_nika Jak to możliwe, że Allegor nie ma na taką sytuację rozwiązania dla swoich partnerów !? Zwłaszcza jeśli widać, że faktycznie wiadomości były odbijane i problem był techniczny i nie mający nic wspólnego ze złą obsługą klienta.
@energo-dom_pl no niestety tak to jest w tym serwisie.
Najgorsze (moim zdaniem) jest to, że oni nie szanują sprzedawców. Tzn. regulamin jest tak napisany, że nie da się u nich nic wypracować - tak, jak w każdej innej firmie.
My mamy oceny w SS na poziomie 4,8~4,9, w styczniu mieliśmy spadek sprzedaży. Niestety dostaliśmy negatywa i jedną nierozwiązaną dyskusję. Nie przejąłem się tym, ponieważ był to początek miesiąca, a weryfikację SS mam na koniec.
Następnego dnia dostałem mail, że straciłem SS - mieliśmy go od początku programu. Spojrzałem na historię w programie i, co zobaczyłem:
@energo-dom_pl przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce, jednak mogę tylko podtrzymać to co pisali inni Doradcy, błąd nie wynikał z problemów technicznych po naszej stronie, tylko z problemów z pocztą. Rozumiem Twoje zdenerwowanie widzę jednak, że masz przedłużony tytuł Super Sprzedawcy na koncie, z którego piszesz.
@PNKO doceniamy opinie naszych partnerów i nie odczytujemy ich jako narzekań. Cieszę się, że dzielisz się z nimi tutaj, a jako Super Sprzedawca na pewno masz wartościowe uwagi i sugestie na temat Allegro, zachęcam Cię do wpisania ich tutaj.
Nam również zależy na partnerskich relacjach , chcemy żeby zakupy i sprzedaż na Allegro były jak najbardziej komfortowe.
@la_nika nie rozumiem? Jak "przedłużony tytuł SS" 🙂 Weryfikacja jest 16.08 jak zawsze. Więc gdzieś do 5-6 września zniknie na prawie 3tygodnie. Dodatkowo cały czas 85% w statystykach oznacza -10pkt za każdy % w jakości sprzedaży.
Sytuacje mogą być różne - od braku prądu cały dzień po nawałnicy czy tornado - jakie ostatnio coraz częstsze w PL 🙂 Od pioruna, który wywali całą elektrykę w firmie, pożar .... 🙂
Boli najbardziej to, że wiadomości się odbijały od waszego serwera (potwierdzone przez konsultanta) a na naszą skrzynkę (a te działały i działają prawidłowo) nie dostaliśmy @ "nie możemy dostarczyć wiadomości" czy "dodaj adres e-mail w ustawieniach" bo błąd polegał na ty że były wysyłane ze złego adresu.... A na drugi dzień zonk!
POMYSŁ: Jeśli wprowadzono taki parametr to jak jak w dyskusjach tak i tutaj powinna być wiadomość "zostało ci X godzin" na udzielenie odpowiedzi. I też temat byłby załatwiony. Opcja do włączenia/wyłączenia w ustawieniach jeśli ktoś nie chce takimi powiadomieniami zaśmiecać sobie skrzynki. Ba dyskusję można zamknąć w 24h - a tego parametru nie da się nadrobić 30dni !!!
@pulkownik66 @mikeza @pinsplash @konto zamknięte kiedyś to były czasy, certyfikat przysyłali 😄
Kto jeszcze posiada ? u nas w firmie dalej wisi na ścianie 😉
@kostas11 Ostatnio naprawiałem tel. Wchodzę do punktu a tam na ścianie certyfikat 🙂
@kostas11 ja mam nadal ten pomarańczowy koc z punktów SS, tyle lat i nawet nieźle się prezentuje 🙂
Kiedy 16 lat temu zakładałam konto na allegro, dodałam sobie do nicku _ss z myślą że to będzie coś fajnego i rozpoznawalnego i do czego się dążyło. SS mam z przerwami, ale od kilku miesięcy nieprzerwanie ciągne ten nieudolny tytuł, ale po co ? Człowiek się stara, robi co może i jednym komentarzem klient osioł (delikatnie napisane) zawali system tylko dlatego że (dział motoryzacja) kupił zaślepkę do haka od Audi A6 C7 i ma do mnie pretensje że nie pasuje do Audi A5 bo mogłam napisać średnicę - ręce opadają, brak sił ..............
@megii_ss właśnie z tego powodu świadomie podziękowałem allegro za wysyłane do mnie zaproszenia do tego programu. Nie chciałem się denerwować, że zaraz z niego kolejny raz wypadnę 🙂