Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
-Polecenia od kupujących:100,0%
-Zadowolenie kupujących:5,000
-Utworzone dyskusje:0
-Nierozwiązane dyskusje:0,00%
-Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów:100,00%
-Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów:1m
-Procent ofert z wysyłką w 24 godziny:100,00%
-Aktywne kanały płatności 2/2
-Konto firmowe:Tak
-W dzisiejszym podsumowaniu jakości nie masz żadnych naruszeń regulaminu. Tak trzymaj! 0 / 0
Ja po prostu nie mam punktów tam gdzie nie mogę ich mieć, a nie że się nie dostosowuję.
-Numery przesyłek uzupełnione w terminie:Brak danych Nie znaleźliśmy u Ciebie zamówień, które powinny mieć wpisany numer przesyłki. 0 / 200 - nie mam zamówień które powinny mieć wpisany numer przesyłki a mimo to nie mam 200 pkt. Czy gdzieś popełniam błąd że mam tu 0 pkt czy o co chodzi? Bo jak dla mnie jest to mocno krzywdzące.
-Procent ofert z numerami identyfikującymi produkty:0% - moje produkty nie posiadają EAN więc w jaki sposób mam zdobyć te 60 punktów?
Procent ofert z Allegro Smart!:0% - wysyłam elektronicznie więc jak mam zdobyć te 50 punktów?
Metody dostawy - odbiór w punkcie:0,00% - wysyłam elektronicznie więc jak mam zdobyć te 30 punktów?
Metody dostawy - dostawa z Allegro:0,00% - wysyłam elektronicznie więc jak mam zdobyć te 20 punktów?
@msniezek @_HolaOla_ @cloudcloud jak zamierzacie sprawić by wysyłający elektronicznie nie byli dyskryminowani i mogli nadal w drugiej połowie 2020 roku posiadać status Super Sprzedawcy? Aktualnie nie popełniam żadnego błędu, a przez to, że nie dajecie mi punktów tam gdzie nie mogę ich mieć to mój status może być co najwyżej Dobry 517 / 1000. Rozumiem jedynie EAN, bo allegro nie wie czy moje produkty nie mają EAN, ale reszta powinny być przyznawane punkty z automatu. Skoro macie w systemie że 100% moich ofert to wysyłka elektroniczna to z automatu powinno być: 50 pkt w smart, 30 i 20 w obu metodach dostawy, 200 pkt w numerach przesyłek.
% ofert z allegro smart, odbiór w punkcie i dostawa z allegro powinny być liczone nie jako % wszystkich ofert a % ofert które mogą mieć te usługi. No bo jak mam włączyć te usługi przy wysyłce elektronicznej? Coś musicie zrobić z tym bo to zwykła dyskryminacja wysyłających elektronicznie. Ktoś idealnie prowadzi biznes a zabieracie Super Sprzedawcę nie dlatego że gdzieś zawinił, tylko dlatego że ma dyskryminującą formę dostawy którą autor panelu jakości sprzedaży traktuje od macochy przy przyznawaniu punktów i nie daje ich tam gdzie ewidentnie mu się należą.
pocieszę Was, że już dawno sobie odpuściłem ten program. Za dużo nerwów mnie to kosztowało. Za każdym razem jak dobijałem statystykami do przyjęcia, albo byłem w trakcie klasyfikacji nagle dostawałem dziwny komentarz od kogoś kto kupił przedmiot np. rok temu i dawał nam po 1 gwiazdce za zgodność, obsługę, wysyłkę. Nie można się było z gościem skontaktować, nie wiadomo o co chodziło. Miałem takie sytuacje praktycznie co miesiąc. Pozostawię to bez komentarza, bo to dla mnie śmierdząca sprawa. Zakładam, że allegro szkoda było wyłozyć monet na nasze aukcje. Dlatego odpuściłem temat.
@mikeza to że konkurencja moja też nie będzie miała super sprzedawcy z uwagi na wymogi które dyskwalifikują przesyłkę elektroniczna to nic nie zmienia. Chodzi głównie o to, że klienci będą woleć kupić w tańszych ofertach z allegro lokalnie widocznych na allegro. Nie będzie znaczka super sprzedawcy więc po co przepłacać skoro nie widać tej jakości, mimo że ona nadal będzie taka sama jak teraz.
niestety tak działa ten serwis. Daleko mu do ideału w wielu kwestiach 😞