Jakość twojej sprzedaży - Dobry - Wkrótce ocena jakości sprzedaży na poziomie Super lub wyżej będzie jednym z warunków w programie.
Czyli wkrótce przestanę mieć Super sprzedawcę mimo że mam go od początku w 2017 roku, a wcześniej standard allegro. Nie było by w tym nic dziwnego gdybym popełniał gdzieś błędy.
-Ty na tle innych sprzedawców 8% sprzedawców na Allegro radzi sobie lepiej od Ciebie.
-Polecenia od kupujących:100,0%
-Zadowolenie kupujących:5,000
-Utworzone dyskusje:0
-Nierozwiązane dyskusje:0,00%
-Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów:100,00%
-Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów:1m
-Procent ofert z wysyłką w 24 godziny:100,00%
-Aktywne kanały płatności 2/2
-Konto firmowe:Tak
-W dzisiejszym podsumowaniu jakości nie masz żadnych naruszeń regulaminu. Tak trzymaj! 0 / 0
Ja po prostu nie mam punktów tam gdzie nie mogę ich mieć, a nie że się nie dostosowuję.
-Numery przesyłek uzupełnione w terminie:Brak danych Nie znaleźliśmy u Ciebie zamówień, które powinny mieć wpisany numer przesyłki. 0 / 200 - nie mam zamówień które powinny mieć wpisany numer przesyłki a mimo to nie mam 200 pkt. Czy gdzieś popełniam błąd że mam tu 0 pkt czy o co chodzi? Bo jak dla mnie jest to mocno krzywdzące.
-Procent ofert z numerami identyfikującymi produkty:0% - moje produkty nie posiadają EAN więc w jaki sposób mam zdobyć te 60 punktów?
Procent ofert z Allegro Smart!:0% - wysyłam elektronicznie więc jak mam zdobyć te 50 punktów?
Metody dostawy - odbiór w punkcie:0,00% - wysyłam elektronicznie więc jak mam zdobyć te 30 punktów?
Metody dostawy - dostawa z Allegro:0,00% - wysyłam elektronicznie więc jak mam zdobyć te 20 punktów?
@msniezek @_HolaOla_ @cloudcloud jak zamierzacie sprawić by wysyłający elektronicznie nie byli dyskryminowani i mogli nadal w drugiej połowie 2020 roku posiadać status Super Sprzedawcy? Aktualnie nie popełniam żadnego błędu, a przez to, że nie dajecie mi punktów tam gdzie nie mogę ich mieć to mój status może być co najwyżej Dobry 517 / 1000. Rozumiem jedynie EAN, bo allegro nie wie czy moje produkty nie mają EAN, ale reszta powinny być przyznawane punkty z automatu. Skoro macie w systemie że 100% moich ofert to wysyłka elektroniczna to z automatu powinno być: 50 pkt w smart, 30 i 20 w obu metodach dostawy, 200 pkt w numerach przesyłek.
% ofert z allegro smart, odbiór w punkcie i dostawa z allegro powinny być liczone nie jako % wszystkich ofert a % ofert które mogą mieć te usługi. No bo jak mam włączyć te usługi przy wysyłce elektronicznej? Coś musicie zrobić z tym bo to zwykła dyskryminacja wysyłających elektronicznie. Ktoś idealnie prowadzi biznes a zabieracie Super Sprzedawcę nie dlatego że gdzieś zawinił, tylko dlatego że ma dyskryminującą formę dostawy którą autor panelu jakości sprzedaży traktuje od macochy przy przyznawaniu punktów i nie daje ich tam gdzie ewidentnie mu się należą.