Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zabranie statutu SS za duperelek .....od siedmiu lat na portalu, od kilku LAT nieprzerwanie !Super Sprzedawca plus , 4,98 ranking , od 2500 do 3000 dobrych ocen , dyplomy od Prezesa ( he he ) i to wszystko betka. Wystarczyło że jednego - JEDNEGO - zakichanego pytania od Klienta , a wiecie sami ile i jakie potrafią zadawać seriami - jednego pytania nie zauważyliśmy i nie odpisaliśmy - utrata statusu SS !!! bo wskaźnik jakiś bystrzak z centrali na 99% minimum ustalił i huk . Odzyskamy jak to spadnie czyli za tydzień dwa czy trzy ,ot powód " ważny " ....
Jesteśmy dobrzy rzetelni sprzedawcy tak traktowani ,przykre .
@ZROBPREZENT, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Wyniki w jakości Twojej sprzedaży dotyczą ostatnich 30 dni, więc zważywszy na Twoją wysoką ocenę "super", z pewnością uda Ci się odzyskać utracony tytuł Super Sprzedawcy. To, czy spełniasz warunki programu, możesz śledzić na bieżąco w zakładce Super Sprzedawca. Więcej na ten temat przeczytasz w naszym artykule.
hmm.. mr_oma nie podoba mi się to co napisałaś ....🤔
no tak .............
Poziom bezczelności porównywalny z obrotami Allegro.😡
Mnie też dzisiaj zabrali . 2,5 roku urabiania sobie rąk , brakło odpowiedzi na jedno pytanie i pozamiatane. No cóż, mam nauczkę że nie warto sie starać. A najlepsze że korpoludki myślą że to będzie motywujące. LOL. A ja właśnie kłade lachę. Terminy wysyłek ustawione na 21 dni, odpowiedzi będą na ostatnią chwilę i tyle...
chcą niby dobrze dla klientów a de facto wycisnąć z nas co się jeszcze da , no i nigdy nie przyznają się do błędu . Duzi kupują abonament ekspercki ale to się nie opłaca małym rodzinnym firmom ,i tak płacimy tyle prowizji i dodatków że 50 % zarobku znika ...
no wiesz trzeba pracować dalej ,mrówka na słonia się nie może obrazić ....i szukać zarobku alternatywnego , już od pewnego czasu widać trend nieodwracalny niekorzystny tu jesteśmy trybikiem ,pozdrawiam .
No jak tyle wysyłki ustawisz, to tylko sobie zaszkodzisz.
Tak - rozumiem aluzje.
U mnie to samo. Jeden brak odpowiedzi i to na informację klienta o wybranym kolorze do zamówienia, bo nie dodał tej informacji w wyznaczonym polu. Już nie dbam o znaczek SS, bo to nie ma sensu. Rozwijam inne kanały sprzedaży. Allegro już dawno postawiło krzyżyk na małych sprzedawcach, którzy tak na prawdę odpowiadają w dużej mierze za sukces tego portalu. Po co użerać się z milionem drobnych ciułaczy jak można dogadać z kilkoma dużymi graczami. W tą stronę idzie allegro depcząc po nas buciorami.
przykre ale tak jest , jeszcze działamy ale rozwijamy dodatkowe źródło dochodów , tu już niedługo nie będzie sensu ekonomicznego a o satysfakcji dawno nie ,pozdrawiam....
@ZROBPREZENT cóż ja na odpowiedz od allegro czekam juz ponad 24 H . Dzis rano ponawiałem pytanie i cisza... czyli według systemu ocen allegro NIEAKCEPTOWALNIE 🙂
Budujace jest to że przybywa platform handlowych wiec konkurecja rośnie. Pod koniec września rusza kolejny duży gracz. Także z darmową wysyłką. Pozywiom uwidim jak mówią nasi wschodni sąsiedzi.
@_Likos_, widzę Twoją wiadomość - czy możesz wskazać przykładowe numery ofert, o których mówisz? Sprawdzę to na konkretnych przykładach.
@mr_oma np oferty: 10762372315, 9427517457 czy 9422878405
W sumie 42 oferty x 2 konta ( razem 84)
W wszystkie od jednego producenta, wszystkie miały poprawne EANy , kody producenta i inne parametry i były połączone z prawidłowymi produktami przynajmniej my nie wychwyciliśmy błędów a staramy się łączyć produkty poprawnie.
Część zacząłem dziś łączyć ponownie ręcznie ( np: 10826511398, czy 10932967861 ale nie wiem czy system za tydzień znów ich nie rozłączy)
@_Likos_, dziękuję - poprosiłam o konsultację odpowiedni dział. Gdy tylko dostanę więcej informacji, dam znać. 🙂
@mr_oma super dziękuję. Przepraszam że Wam zawracam głowę ale odpowiedzi z suportu nie dostałem. Wiec nie wiem czy mam te produkty łączyć ponownie tak jak są ( bo parametry są z pewnością prawidłowe) czy też popełniliśmy jakiś drobny błąd który musimy poprawić. Nam się wydaje ze wszystko jest ok niemniej lepiej się upewnić zanim narobimy sobie pracy.
W każdym razie będę czekał na wieści. Jeszcze raz dziękuje za interwencje
@_Likos_, dowiedziałam się, że powodem odwiązania była niespójność kategorii miedzy ofertą, a produktem w dniu odwiązania.
@mr_oma dziekuje lecz cos mi siie tu nie zgadza:
oferta 10782560456 (jedna z odpiętych): dom ogród/ogród/nawadnianie/węże
według mnie umieszczona prawidłowo przecież jeśli produkt w katalogu byłby w innej kategorii to przecież system by go w ogóle nie podpiął ???? Wiec jaka niespójnośc kategorii ???? A produkt był podpięty do prawidłowego produktu z katalogu.
Jełsi byłby różne kategorie miedzy oferta a produktem to zdaje sie system w ogóle by ich nie połączył ???
Zwłaszcza że jeśli zaczynam łączyć ponownie to kopiujac EAN produktu system odnajduje i łączy dany produkt z katalogiem np tutaj : 10932862506
jeśłi dany EAN byłby uzytu w innej kategorii to zdaje sie nie moglibysmy połaczyć ani utworzyć produktu
@_Likos_, obecnie ta oferta znajduje się w identycznej kategorii, co produkt. Natomiast 8 września oferta mieściła się w innej kategorii, produkt cały czas w tej samej. Dlatego 8 września nie było spójności - obecnie występuje. Kategoria oferty została zmieniona 9 września (już po odpięciu), na dokładnie tą samą kategorię, w której cały czas jest produkt.
@mr_oma hmm my nic nie zmienialiśmy w ofercie. Zostawiliśmy oferty dokładnie tak jak były zreszta przed chwilą sprawdzałem nawet nia mamy możliwości zmiany kategorii. Podczas edycji tabelka "kategoria" jest nieedytowalna z naszego poziomu. Kategorie wybieramy podczas wystawiania i potem jej nie możemy zmieniac
Wiec jak to sie mogło stać ????? Ze ketegoria oferty została zmieniona podczas jej trwania ????