Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanko - kiedy w końcu przy okazji grzebania w formularzu wystawiania nie będzie on psuty?
Dodane dzisiaj zostały piękne, żółte szlaczki w miejsce czerwonej ramki przy treściach potencjalnie niedozwolonych w opisie. Super, bardzo to było sprzedającym potrzebne.
Nie działa za to zmiana stylu czcionki. Po naciśnięciu przycisku Nagłówek1 czy Nagłówek2 zamyka się po prostu okno edycji danego pola tekstowego.
I jeszcze jedno pytanie, kiedy na zgłoszenia zaczną odpowiadać fachowcy z danej dziedziny, którym najprostszych rzeczy nie będzie trzeba rysować/wklejać screeny, tylko zrozumieją co się do nich pisze?
@medalik_2009 Wszystkie zmiany, które wprowadzamy mają służyć ulepszeniu formularza sprzedaży. Oceniasz je inaczej i masz do tego prawo.
"Po naciśnięciu przycisku Nagłówek1 czy Nagłówek2 zamyka się po prostu okno edycji danego pola tekstowego" - nie udało mi się powtórzyć tego błędu, dlatego proszę, żebyś sprawdził czy występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki niż dotychczasowa.
Możliwe, że w przyszłości pojawi się tu więcej pracowników Allegro. Muszę Cię jednak rozczarować, oni również będą prosić o zrzuty ekranu z widokiem zgłaszanych błędów. Jeśli nie jesteśmy w stanie ich powtórzyć lub nie są to problemy, o których już wiemy, zrzuty są potrzebne, by zgłoszenie mogło zostać przekazane do zespołu technicznego.
@nat_not Skoro nic się nie zmienia po naciśnięciu przycisku zmiany stylu to prześlę Wam screeny tej samej, niesformatowanej linijki tekstu, zarówno "przed" jak i "po". Technikowi/informatykowi pomoże to jak....
Problem sprawdzany na koncie służbowym, prywatnym u 2 osób, na 3 komputerach i 2 różnych przeglądarkach. Nie zmienia się format tekstu, zamyka się aktywne pole tekstowe w edytorze wystawiania.
Więc nie jest to wina konkretnej przeglądarki i/lub jej pamięci podręcznej/ciasteczek.
"Wszystkie zmiany, które wprowadzamy mają służyć ulepszeniu formularza sprzedaży. Oceniasz je inaczej i masz do tego prawo."
Guano prawda! Kody EAN/produktu są przede wszystkim dla was, nie sprzedawców i kupujących. Tu już inny pracownik się wygadał. Nie kłam więc w żywe oczy.
A w czym niby te żółte szlaczki zamiast czerwonych linii mają mi pomóc w wystawianiu produktu, tworzeniu opisu?
@nat_not Jak tak bardzo lubisz screeny to łap sprzed chwili, formularz wystawienia podaje teraz coś takiego.
Też pewnie Tobie nie uda się powtórzyć błędu i napiszesz, że wszystko działa ok? Byle tylko ci okropni sprzedawcy nie chcieli rekompensat. To ci od razu odpowiem - rekompensaty w tej formie wsadźcie sobie gdzieś. Zróbcie tak by narzędzia potrzebne do pracy po prostu działały. Tylko tyle i aż tyle!
@medalik_2009 Wiemy o tym problemie. Powinien ustąpić w krótkim czasie. Przepraszamy.
@nat_notco do wcześniejszego problemu to dział techniczny widzi problem, którego ty nie widzisz. 😋😎
"Rzeczywiście potwierdzam opisane przez Pana utrudnienia. Poinformowałem już o nich nasz dział techniczny i obecnie pracujemy nad wprowadzeniem poprawek.
Przepraszam za utrudnienia i proszę o wyrozumiałość, ponieważ to dla nas również bardzo trudna sytuacja bardzo dziękuję za zgłoszenie nam tego"
To jest choroba zawodowa informatyków i z tym nie wygrasz. Nawet nie chce im się czytać napisów, tylko z automatu "zrób zrzut". Ale to dotyczy ogólnie informatyków nie tylko tych w Allegro.